Spring naar bijdragen

Ventilator en alarmverlichting


Recommended Posts

Hallo,

Vorige week viel het mij opeens op dat de alarmverlichting het niet meer deed bij het op slot doen en van het slot halen. Niet zo erg dachten wij, wordt wel een keer gemaakt. Nu doet opeens sinds een paar dagen de ventilator het ook niet meer. Alle standen en mogelijkheden geprobeerd, maar nada nopes :blush:.

Heeft het een en ander met elkaar te maken en zo ja waar kunnen we dan het best zoeken?

Alvast dank :blink:

Grtz Rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het probleem van de kachelventilator is opgelost. Het was een verschroeide connector van de blower unit. Kennelijk een bekend probleem. Ideaal zo'n forum:).

Alleen het probleem van de alarmverlichting heb ik nog niet gevonden.

Als ik de alarm verlichting aanzet, werkt deze gewoon.

Echter bij het inschakelen/ontgrendelen van de centrale deurvergrendeling en dus ook het alarm, knippert de alarmverlichting niet meer. Ik heb de oorzaak nog niet gevonden. Het alarm betreft een fabrieks alarm. Het alarm werkt gewoon.

Iemand een suggestie..........

Grtz Rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi.

Wat je eens zou kunnen proberen, alarm af laten gaan.

En vervolgens het alarm uit zetten met je sleutel procedure.

Daar mee reset je het alarm namelijk, wie weet.

Dit werkt natuurlijk alleen, (als het werkt) met het officiële Jeep alarm.

Daar gaan de koplampen ook met mee geloof ik, en hoor je de auto toeter en dus niet een sirene.

En anders eens uitlaten lezen door de dealer, bij mij weten werkt het met een bus in 1999.

Dat houd in dat er gekozen kan worden of de toeter en / of de lampen moeten werken bij het (de)activeren van het alarm.

(Misschien ligt er een bitje op zijn kant!:rolleyes:)

Als je onverhoopt een niet officieel alarm hebt kan er heel goed een draadje los zijn.

Dat niet officieel alarm kan best met je officiële hand zenders werken, dus dat zegt niks!

Zaak is het dan om verder te kunnen denken / beredeneren om te weten welk merk dat is.

Groet Arie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...