Spring naar bijdragen

"Renegade" stickers voor op de motorkap


coen
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Wie weet er een adres waar ik de stickers van Renegade die op de zijkant van de motorkap zitten kan kopen of laten maken.

Stickers die er nu op zitten zijn grijs van kleur met een antraciete "omlijsting". Sticker bestaat eigenlijk uit twee lagen donkere achterzijde die zorgt dat de letter een donkere rand heeft, en met een lichtgrijze voorgrond.

Ik heb er nog alle tijd mee, want ik ben nog aan het schuren.

Maar je moet je op tijd oriënteren.

Ik hoor het graag.

Ps weet iemand wat een setje kost?

Groeten Coen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal eens kijken op Ebay. Ik ben er wel niet zo in thuis, maar dat komt goed.

Het zelf laten maken, heb ik aan gedacht , alleen kom ik dan met het probleem dat het een sticker is in twee lagen. Om die precies op elkaar te krijgen lijkt me een pokke werk. Vandaar dat ik liever iets koop dat al compleet is.

Bedankt voor je snelle reactie.

Gr. coen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal eens kijken op Ebay. Ik ben er wel niet zo in thuis, maar dat komt goed.

Het zelf laten maken, heb ik aan gedacht , alleen kom ik dan met het probleem dat het een sticker is in twee lagen. Om die precies op elkaar te krijgen lijkt me een pokke werk. Vandaar dat ik liever iets koop dat al compleet is.

Bedankt voor je snelle reactie.

Gr. coen

Valt juist wel mee.. die sticker bedrijven gebruiken dat spul standaard. En als het lettertype ook een bepaalde standaard is, hoeft er ook niks te worden 'ontworpen'. Scheelt weer in kosten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vandaag eens nagevraagd bij een reclamebeletteringsbedsrijf en inderdaad het zal niet zo moeilijk worden als ik gedacht had om ze te laten maken. Konden nog geen prijs zeggen maar ook dat zal wel meevallen.

6wheeler bedankt voor je aanbod van de set zwarte maar ik ga eerst proberen de grijs met zwarte omranding te pakken te krijgen. Vind ik net ff wat mooier.

Voldoende tips gehad en weer allen bedankt.

Wat mij betreft kan er een slotje op. zo noemen jullie dat toch? Ben er nog niet zo bedreven in.

groeten Coen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vandaag eens nagevraagd bij een reclamebeletteringsbedsrijf en inderdaad het zal niet zo moeilijk worden als ik gedacht had om ze te laten maken. Konden nog geen prijs zeggen maar ook dat zal wel meevallen.

6wheeler bedankt voor je aanbod van de set zwarte maar ik ga eerst proberen de grijs met zwarte omranding te pakken te krijgen. Vind ik net ff wat mooier.

Voldoende tips gehad en weer allen bedankt.

Wat mij betreft kan er een slotje op. zo noemen jullie dat toch? Ben er nog niet zo bedreven in.

groeten Coen

Wat nog even met dat slotje <_<

Ben wel benieuwd naar de afloop ( de prijs dus )

Een nieuw topic mag natuurlijk ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...