Spring naar bijdragen

centrale deurvergrendeling met AB


Recommended Posts

hoi

ik heb een grand cherokee van 93 n nu is mijn vraag omtrent ook de handzender. Ik heb er geen alarm of iets dergelijks op. Maar wel moet ik m'n deuren open doen met de sleutel en het nare is wanneer ik dit doe gaat alleen de bestuurdersdeur open en moet ik vervolgens op de knop binnenin de deur op unlocken duwen. is dit normaal?:no: . Ik heb helaas geen handzender bij m'n cherokee maar als ik er een koop werkt dat dan en klopt het dat de deuren een voor een maar open gaan als je gewoon je sleutel gebruikt?

mvg

bewerkt door Kameel
apart topic van gemaakt, gaarne geen topics 'kapen'.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Jeeper . Dit is bij mijn Jeep '92 ook. Apart de deuren te openen met de sleutel, maar binnen met de unlock alles automatisch dicht en open te doen.

Er moet toch nog wel een zender te koop zijn , en de code aantepassen?:no:

bewerkt door wim hoppenbrouwers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Zoals misschien al op andere plaatsen gelezen, zit ik ook druk in het verhaal van de afstand bediening!

Bij jouw is het voor mij makkelijk, ik heb namelijk het zelfde systeem op mijn auto en ik heb ook een GC uit 1993 gehad.

Sleutel is per deur

Knop is voor de 4(5) deuren

Afstandbediening is voor je 4(5) deuren, start onderbreker, binnen verlichting.

Laat me even weten als je een adres vind hier in Nederland voor die dingen.

Ik werd namelijk niet blij van de prijs bij de dealer, in de context dat ik nog niet weet of het geheel nog kompleet is en dus dan gaat werken na die investering!

De bediening is bij de cherokee van 1992 t/m 1996 en bij Grand cherokee van 1993 t/m 1995 gebruikt(mijn indruk na X gelezen te hebben)

Hij is zelf in te leren volgens onderstaande procedure, gevonden ergens dus ik weet nog niet of het werkt:

Up to 4 Transmitter Identification Codes (TIC's) can be programmed into the receiver at any given time.

1. Open the driver's door of the vehicle. Leave it open through the programming procedure.

2. Move the mechanical door lock lever to the LOCK position.

3. Insert the ignition key and turn it to the RUN position.

4. Turn the ignition to the RUN position. Within 20 seconds, aim a transmitter at the receiver dome and press the lock button, for at least 5 seconds. Once the receiver accepts the programming code the driver's door will unlock.

5. Once the first transmitter has been programmed, additional transmitters (up to 4) may be programmed into the receiver. Within 20 seconds of the previous transmitter programming, move the mechanical door lock lever to the Lock position. Aim another transmitter at the receiver dome and press the LOCK button for at least 5 seconds. The door lock will cycle again.

6. To lock the programmed codes into the receiver, the ignition must be turned off and back on within 20 seconds after programming the last transmitter's code. At that time, all previous codes are erased from the module.

Groet Arie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een GC uit 1994 en ik had er eerst een alarm met een startblokkering met afstandsbediening op de centrale deurvergrendeling zitten, dit systeem was niet standaard maar in 1996 bij munsterhuis ingebouwd. Na veel problemen met het alarm te hebben gehad hebben we het eraf laten halen. nu moet ik ook met de sleutel 1 deur los doen en dan met de unlock knop de rst openen. Volgens een collega van me (ik werk bij een autobedrijf) zijn er univerzele afstandsbedieningen te koop die je gewoon op de centrale vergrendeling kunt aansluiten. Ik heb het zelf nog niet uitgeprobeert of het kan, maar misschien wel. succes ermee!

Groeten Hans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik adviseer jullie allen om eens te kijken op www.keylessride.com !

Tenminste, als we praten over een AB voor de centrale vergrendeling.

Ik had deze daar besteld, en 8 werkdagen later in huis voor € 39,- all in!!

Is te programeren (zelf) binnen 30 seconden volgens de bijgesloten uitleg.

Werkt super!

Ik weet niet of deze tegelijk ook voor startblokkering e/o alarm is, ging bij mij puur om de centrlae vergendeling.

Succes! :ohmy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...