Spring naar bijdragen

Monteren hartop


dezperado
 Share

Recommended Posts

Heb de harttop er weer op en had een setje rubbers besteld bij 4wd in usa

kosten usd 32,95 ( # 41190 ) Moet effe kwijt dat de bijgeleverde rubbers prima afdichten

er zit zelfs een stans bij om de gaten waar de bouten doorgaan in te stanzen hoewel dat niet echt nodig is. Stuk hol rubber wat ik over had paste precies in beschadigde deur rubber. Kon van binnen licht zien op de hoek van de harddoors

en deze tape pastte precies in de ronding van de versleten rubbers. Hardtop Upper windshield frame weather seal kost los usd 8,75 (# 55052607) Bij de eerder genoemde kit zit ook een tube vloeibaar rubber die ik niet nodig had. De hoekrubbers moet je evt wel apart bestellen. usd 12,95 per stuk links en rechts verschillen ( # 55134536 passengerside yj wrangler en driverside # 55134537)

te bestellen bij www.4WD.com

Als je verder niks besteld is het wel wat duurder ivbm transport

suk6

hans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Originally posted by DirtSquad@Dec 7 2004, 22:34

Uuuuhh rubbers!?

Ik wist niet dat daar rubbers tussen moeten, is mijn eerste Jeep.

Ik heb de kap er zo op gebout en de constructie is prima waterdicht.

Dan kan het kunststof van de hardtop natuurlijk wel scheuren.

Moet in Heerde toch eens kijken naar die rubbers.

Waar kan ik ze bestellen?

Greetz

<div align="right">

scheuren nee dat kan denk ik niet

ronde rubber zitten in de rand die op je voorruit rust dus die kun je niet zien

Beperken windgeruis en platte rubbers zitten op de rand van chassis waar hij op staat. Dan zitten er in de hoeken bij je voorruit nog hoekrubbers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beperken windgeruis en platte rubbers zitten op de rand van chassis waar hij op staat.

Ik heb net ff buiten bij mijn YJ gekeken, maar de hardtop "staat" bij mij op de "tub".... Als 'ie bij jou op het chassis staat, dan zul je best wat windgruis horen ja.... laugh.gif

Zonder gekheid: Ik heb daar een zware kwaliteit tochtband voor gebruikt, werkt prima en kost bijna niets!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...