Spring naar bijdragen

motor


Menno
 Share

Recommended Posts

dacht ik nog effe me diff olie te verversen komt gelijk het volgende probleem

2.jpg

(het kan niet altijd meezitten)

maar goed ik had nog een kist opgekocht met diff shit

11.jpg

is het blijkbaar niet mijn type diff. die schaaltjes onder de zonnewieltje zijn anders en past dus niet, dacht ik de oude er weer op te zetten was ik 1 schaaltje kwijt, gelijk de oplossing voor de beschadigde wieltje want die ring is er doorheen gemalen

0.jpg

dus ook gelijk maar nieuwe zonnewieltjes bestellen sad.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Menno@Nov 6 2004, 19:29

ik heb het stekkertje eruitgetrokken zaten 3 pooltjes en dan alle combinatie geprobeerd en bij de middelste en 1 van de buitenste kwam er 7 volt op het scherm

<div align="right">

De spanning van de pomp moet 12 Volt zijn. Die spanning komt tussen de geel/zwarte en oranje/zwarte draad te staan. De beige/zwarte aansluiting is van de vlotter. Als er geen helper in de buurt is, is het handig om de kabeltjes van de multimeter een meter of 3 te verlengen, dan kan de meter op het dashboard staan...

Als de pomp het ook niet doet op een andere jeep zal hij waarschijnlijk wel defect zijn (ook al heb je verkeerde spanningen gemeten)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bij een yj weet ik niet precies waar maar er zit ergens onder de motorkap een langwerpig steentje (feulpomp ballastresistor) met twee draden eraan. Groene draden meen ik. Als je weer eens eenzelfde test wil doen kun je deze even tijdelijk doorverbinden. Dan krijgt de pomp continu de voledige stroom. Deze weerstand is er alleen voor om als de motor loopt de pomp wat stiller te maken. Ik heb deze weerstand er nooit tussen gehad en hij maakt dus een ietsje meer lawaai maar verder gaat alles nog goed. Sorry, beetje laat maar toch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...