Spring naar bijdragen

27 mc antenne en bak


fr-ed
 Share

Recommended Posts

heb een gebruikte danita 640 met antenne gekocht , kun je de antenne op de reserve wiel houder monteren?? Ik heb nog de orginele reserve wiel houder op a klep van mijn TJ ( anders wordt het gaten boren in a scherm)

Waar is een goede plaats voor de bak staande tussen de voorstoelen of juist onder dashboard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat is voor ieder verschillend. als je geen airco hebt en niet rookt op de plaats van de asbak. of onder je radio of aan je tunnel console met frontje omhoog

wel uitkijken dat je nog in zn 2 kunt schakelen. in je tunnelconsole kan ook.

dwars klep open bak pakken mike met clip aan console

Link naar opmerking
Deel via andere websites

of iets boven je hoofd middenconsole boven je hoofd extra sportbar van je footmansloop tussen de voorruit visors (zonneklepjes) naar je roll bar achter/boven je hoofd

in TJ zie je ze meest bovenop dash in het midden. Kijk volgende week in Wamel hoe anderen met TJ dat hebben zitten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb 'm aan de achterkant van de middenconsole geplaatst.

Werkt prima, hangt niet in de weg en de mic hangt tussen passagier en bestuurder.

Antenne kàn op de reservewiel houder, ik weet niet of je het derde remlicht nog hebt en of dat bij jou verplicht is?

Anders zou ik 'm op de bumper monteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb 'm aan de achterkant van de middenconsole geplaatst.

Werkt prima, hangt niet in de weg en de mic hangt tussen passagier en bestuurder.

Antenne kàn op de reservewiel houder, ik weet niet of je het derde remlicht nog hebt en of dat bij jou verplicht is?

Anders zou ik 'm op de bumper monteren.

Als je hem op de bumper gaat plaatsen heb je wel heel weing tegencapaciteit voor de antenne , de vraag is dan wel of je antenne 1:1,1 gedipt kun krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je hem op de bumper gaat plaatsen heb je wel heel weing tegencapaciteit voor de antenne , de vraag is dan wel of je antenne 1:1,1 gedipt kun krijgen.

Geeft de reserve wiel steun wel meer tegencapaciteit? is ijzer en zit tegen mn a klep geschroefd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geeft de reserve wiel steun wel meer tegencapaciteit? is ijzer en zit tegen mn a klep geschroefd

Eigenlijk ook niet , officeel met een grounplane antenne een halve vierkante meter tegen capaciteit hebben.

Echter een Fire-stick FS-2 of een FS-3 heeft wat minder nodig , die zou eventueel wel volstaan op de reserve-wiel houder.

Ik zou hem eerder daar op zetten , omdat de bumper lager zit en de auto dan tegen gaat werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...