Spring naar bijdragen

Wiel raakt spatbord


jippiejeep
 Share

Recommended Posts

Goedemorgen deze zondag,

Eergisteren heb ik mijn vriend en nog 2 visgekken met tenten, stoelen, stretchers, bbq, visvoer, mensenvoer, 10 hengels etc weggebracht naar een visstek. Een volle wagen dus, en ik reed best rustig over een verkeersdrempel heen. Bij het neerkomen hoorde ik een geluid alsof het rechterachterwiel flink tegen zijn spatbord schuurde. Later reed ik nog langzamer en gebeurde het weer. Is dit ergens een fout met banden of vering? Want ik neem aan dat je met een volle jeep minimaal een verkeersdrempel rustig kan nemen, toch? :yes:

dank irma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen deze zondag,

Eergisteren heb ik mijn vriend en nog 2 visgekken met tenten, stoelen, stretchers, bbq, visvoer, mensenvoer, 10 hengels etc weggebracht naar een visstek. Een volle wagen dus, en ik reed best rustig over een verkeersdrempel heen. Bij het neerkomen hoorde ik een geluid alsof het rechterachterwiel flink tegen zijn spatbord schuurde. Later reed ik nog langzamer en gebeurde het weer. Is dit ergens een fout met banden of vering? Want ik neem aan dat je met een volle jeep minimaal een verkeersdrempel rustig kan nemen, toch? :yes:

dank irma

Ik zie dat jouw Jeep van 1993 is en dat houd in dat je veren en schokbrekers waarschijnlijk ook die leeftijd hebben.

één en ander zal door de tand des tijds best wat slapper zijn gaan worden en ook je schokbrekers zullen wat minder werking hebben als in '93 het geval was.

Het kan ook zijn dat er een grotere banden maat op je velgen zit maar dat lijkt me in dit geval niet van toepassing, ik denk dat je Jeep gewoon last heeft van zijn leeftijd en daardoor wat minder zwaar kan tillen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al in de binnenschermen gekeken of er slijtsporen zichtbaar zijn? Het zou ook wat anders kunnen zijn natuurlijk, maar denk wel dat Darkwolf het bij het juist eind heeft. Een nieuw veren pakket of een `add a leaf`is de remedie, of niet meer gaan vissen. ;):blush:

rofl,lmao:D:lol::P daarom koop ik mn vis in de winkel, banden sparen:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...