Spring naar bijdragen

plaasten van achterbank


Prince
 Share

Recommended Posts

Hoi,

Ik heb net een achterbankje kunnen bemachtigen. wil mijn yj weer geel keuren. Nu heb ik allerlei beugels gekregen. mijn vraag is kan iemand mij vertellen hoe de beugels precies geplaatst moeten worden? voorste beugels beide dezelfde kant op wijzend, achterbeugel, opening naar achteren of naar voren en de gordels; hoe dien je die te bevestigen. Kan alles wel zelf gaan uitproberen maar gezien de warme temperaturen doe ik liever niets teveel:no:. heeft iemand hiervan een beschrijving enof foto's. Haynes kon mij ook niet verder helpen....

thanx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Haynes vind ik toch echt wel duidelijk, tenzij je een heel ander bevestigingssysteem hebt:

HaynesAchterbank2.jpg

Voorbeugels: Vloerdeel naar voren, bankdeel naar achter

Achterbeugels: Vloerdeel naar achter, bankdeel naar voren

Betreffende de gordels, uit het grote Jeep 1991 boek (FSM):

GordelAchter2.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar ik heb als voorbeugels iets van pinnen waarin de bank scharniert ( kan een splitpen doorheen) en achter open beugels.

Ik zag zoiets in de FSM staan, geloof ik, maar het plaatje was niet echt duidelijk.

Zal kijken of ik vanavond een foto van de betreffende pagina kan maken.

Moeten de gordels in het midden achter de bank bevestigd worden?

Volgens het plaatje lijken ze achter de zitting te komen. Eén rechts, één links en twee in het midden. ( je kan het plaatje vergroten door erop te klikken en eventueel nogmaals te klikken op de linker onder hoek. )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...