Spring naar bijdragen

Lieren Vergelijkingsonderzoek online


Recommended Posts

Hoi Jeepers,

Heb wel geen Jeep maar trek ze regelmatig los en zij mij wink.gif Du nu een nieuwe lier gekocht. Maar vond het lastig kiezen vandaar een onderzoekje gedaan.

Na heel wat uurtjes gegeven invoeren en verwerken , dan nu eindelijk mijn lieren vergelijkings onderzoek online.

Hoop dat jullie er wat aan hebben , zelf veel aan gehad.

Haalt veel mythes omtrent imitatie ramseys ed uit de wereld, ook geeft het denk ik redelijk betrouwbaar weer wat nou het verschil is tussen een goede en een iets minder goede lier.

Let wel uiteindelijk is het overzicht natuurlijk puur een leidraad voor de aankoop van een lier! (You get what you pay for blijkt toch te gelden.....) en geeft een goed beeld wbt de kernkwaliteiten van elk merk.

Houdt er wel rekening mee dat dit puur een papieren onderzoek is en dat de praktijk misschien anders is, helaas is dit niet te testen of elke leverancier moet mij 1 lier van elk type beschikbaar stellen voor testen (of beter nog 2 )

Helaas is dat niet mogelijk. Maar wat het onderzoek wel goed weergeeft is of de lier waarin je geinterresseerd bent ook sterk genoeg is voor je voertuig.

Voorbeeld: de KEW/GEW serie is prima geschikt als je een auto hebt van ca 1500 kg maar als je een 109/110 (ca 2000> kg) hebt zijn ze duidelijk te licht. Zelfs een GEW10000 is lichter dan een Warn M8000 , ikzelf vond dit nogal bizar maar gekeken naar de gegevens is dit nu makkelijk te verklaren........

Dus beslis voor welk type lier je gaat op basis van het onderzoek vwbt de specificatie en voor wat betreft de kwaliteit op basis van de verhalen!Prijzen opzettelijk niet toegevoegd omdat deze nogal fluctueren.....

Vergelijking te vinden op:

Lieren onderzoek!

Cheers Bowy (met uitgezaagde spatborden op een jeep lijkend volgens de landrover rijders en volgens de jeeprijders een Jeep rijstijl biggrin.gif )

ps graag hoor ik wat jullie ervan vinden en eventuele opmerkingen dan kan ik nog wat aanpassingen doen......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by 87wrangler@Oct 18 2004, 22:15

Da's nergens voor nodig...  sleep.gif

Ik ben niet voor niets moderator geworden.... laugh.gif

Maar welkom, en fijn dat je je al zo snel thuisvoelt!!

Mag ik je bij deze uitnodigen om je eens uitgebreid voor te stellen? Dat kan hier.... wink.gif <div align="right">

MEzelf toegevoegd!

Volgens mij de enige laro rijder hier cool.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by dezperado@Oct 20 2004, 11:56

Ik geef toe hij is mooi en Dorris ook maar.....

Zag dat mn Makrolier er iets minder uit kwam maar ja of je 395 euries neer telt of 2000 we zulen zien hoelang hij meegaat Denk dat ie wel sterk genoeg is om er een Laro mee uit de blub te slepen  wink.gif <div align="right">

Bedankt voor het compliment!

Heb je ook een fotootje van jou Jeep?

Denk idd dat jou lier prima geschikt is om bijvoorbeeld een Wrangler uit de modder te slepen maar als je een 110 van bijvoorbeel 2200 + belading uit echt heftig prut wil trekken (niet even op de bodemliggend maar echt in drijfzand) dan schiet ie tekort, maar ja dat is dus ook niet nodig dus zou me daar zeker niet druk over maken en voor 400,- is het absoluut een leuk ding denk ik!

Cheers Bowy inmddels zijn 6e lier en dus wel ervaringsdeskundige...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by seriousIIa@Oct 20 2004, 22:10

Heb je ook een fotootje van jou Jeep?

<div align="right">

http://members.fortunecity.com/gaviota/ Hier istie

Heb nog een helehoop zooi hier liggen wat er nog op moet.

Ben volgende week weekje in Turkije dan gaat er een irritant deukje uit wat er bij aankoop al inzat. Sjikita werkt aan de lierplaat en daarna gaan de nieuwe rancho 9000 en de veerschommels eronder en de quick connects. Heb er nu 31 ers onder.

Hij is van Marian en die mag er ook wel eens in rijden hahaha Heb hem net weer geruild voor mn woon werk bak. wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by dezperado@Oct 21 2004, 19:17

http://members.fortunecity.com/gaviota/  Hier istie

Heb nog een helehoop zooi hier liggen wat er nog op moet.

Ben volgende week weekje in Turkije dan gaat er een irritant deukje uit wat er bij aankoop al inzat.  Sjikita werkt aan de lierplaat en daarna gaan de nieuwe rancho 9000 en de veerschommels eronder en de quick connects. Heb er nu 31 ers onder.

Hij is van Marian en die mag er ook wel eens in rijden hahaha  Heb hem net weer geruild voor mn woon werk bak.    wink.gif <div align="right">

Ziet er nog erg standaard uit ,maar dat was de mijne ook 2 jaar terug.... succes met opbouwen!(is toch eigenlijk het leukste wink.gif )

Cheers bowy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...