Spring naar bijdragen

Technische Middag te Tiel


Gast Ed4wd01
 Share

Recommended Posts

Ok nog een kleine dertien uur voor het volgende evenement en tevens eerste lustrum evenement (het is tenslotte het Tiende wink.gif plaatsvindt te Heerde het schijnt een MEGA mooi parcours geworden te zijn (Jongens bedankt vooral daar ik niet met de jeep kom mad.gif ) maar het volgende dient zich ook alweer aan........

Na de (voor de meeste van ons waarschijnlijk groene) Kerstdagen, de oliebollen en het vuurwerk is de eerste kans om elkaar te zien in het nieuewe jaar de Tecnische Middag op 10 januari bij B&S Autoparts in Tiel (zouden ze voor champagne zorgen???? tongue.gif )

Wie oh wie gaat er naar toe en gaat luisteren wat ze te vertellen hebben?????

Deze idioot is er in ieder geval wel bij.

Greetz Edwin

ps voor diegene die twijfelen....het houdt je uit de kroeg en van de straat....maar ach dat is toch meestal wel zo met een Jeep. wacko.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Nou koffie hebben ze zeker, want die staat daar altijd klaar als je er komt wink.gif

En warm is hij ook nog want ze snappen dat je het in dit jaargetijde niet al t warm hebt als je een Jeo rijdt. laugh.gif

Greetz Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

he hallo allemaal,

Die middag in Tiel gaat voor een ieder wat wils bieden.........alleen kan er helaas niet gereden worden wacko.gif Maar verder willen ze voor een ieder wat wils bieden met een hoop voorlichting en dergelijke..........

Maar het is net als Jos zegt een mogelijkheid om mede JCN'ers te ontmoeten en te spreken en zo krijgt ieder lid (lees mens) toch een gezicht. wink.gif

Greetz edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie het al......allemaal in de ban van de kerstboom en het vuurwerk wink.gif maar nog niet van het volgende evenement eigenlijk wel jammer ik kijk zelf vaak al naar het volgende voor de eerst volgende er is...... laugh.gif

Greetz Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je houdt het wel levend zo in je eentje. smile.gif

Maar ik heb nog wel wat vraagjes vooraf:

- is dit de eerste keer dat dit gehouden wordt?

- zo ja, leuk.

- zo nee, hoeveel mensen waren er vorig jaar?

- Hoe laat moet ik er zijn om dichtbij te kunnen parkeren?

- Moet ik nog iemand ophalen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is de eerste keer inderdaad maar er is al wel een hoop voorbereiding aan voorafgegaan in de vorm van vragen aan leden wat ze ervan verwachten, ook daarom heb ik deze topic gestart.

Wat betreft het parkeren er zijn ongeveer 10 pakeerplaatsen strak voor de ingang en verder kun je zeer zeker rond het pand parkeren dus ver lopen hoef je niet wink.gif

Of je nog iemand op moet halen weet ik niet maar als er mensen zijn die zelf niet kunnen komen omdat ze geen vervoer hebben kunnen we dat misschien via het forum kommuniceren zodat een ieder die wil gaan ook de kans krijgt.

Greetz Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aha, dus je wil 'input'?

Hmm..ik verwacht persoonlijk alleen een kijkje in de keuken en ben eigenlijk best benieuwd wat ze/jullie kwijt willen aan info.

Eigenlijk denk ik dat het een gezellig dagje wordt met een hoop koffie, en dan komen de vragen vanzelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk dat we dan maar eens naamkaartjes gaan maken wie welke schuilnaam heeft op het forum enzo wink.gif Kennen we tenminste na die tijd d gezichten laugh.gif of misschien beter van niet?????

Greetz Edwin

(kan zich die dag zeer zeker niet kamoufleren)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Ed4wd01@Dec 22 2003, 17:33

Denk dat we dan maar eens naamkaartjes gaan maken wie welke schuilnaam heeft op het forum enzo wink.gif   Kennen we tenminste na die tijd d gezichten  laugh.gif   of misschien beter van niet?????

Greetz Edwin

(kan zich die dag zeer zeker niet kamoufleren)

Misschien bordjes ophouden met de schuilnaam van degene die je graag wil ontmoeten. Doen ze op schiphol ook! smile.gif

Of tatoe of je voorhoofd met je schuilnaam? wink.gif

Van hoelaat tot hoelaat is het eigenlijk?

Tot 10 januari,

Vulture rolleyes.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok voor het bakkie en wat te eten hier wat info...... Om bij B&S te komen moet je op de A15 afslag 33 nemen, bovenaan vanuit Rotterdam/Gorinchem linksaf, Vanuit Arnhem/Nijmegen rechtsaf, doorrijden tot na de Peugot garage dan rachts en weer rechts dan rechtsaf door het rode hek en om het pand heen rijden.

Voor het bakkie afslag 33 een Motel van van Der Valk.... of afslag 34 een MC Donalds dus er is een keuze....

Greetz Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...