Spring naar bijdragen

Toevoegen Subwoofer


Recommended Posts

Ja weer een probleem, ik heb geen idee hoe ik een subwoofer aan het bestaande systeem kan toevoegen. Zit nu het standaard infinity gold 10 speker systeem in met versterker en de standaard mopar radio.

maar hoe krijg ik hier een subwoofer bij geplaatst?

Al wat gelezen over actieve systemen, maar kan ik dit er gewoon bij plaatsen, en zo ja, hoe?

Graag wat meer info hierover!

Thx groeten Arjan :wub:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Em anders verkoop in in mijn electronica winkel wel Booster-adapters (12.95) , deze maakt van een speaker signaal een line signaal.

Moet ik dat speaker signaal dan aftappen vanaf de radio, VOOR de infinity versterker?

Maar dan mis ik dus weer boxen omdat de lijn is doorgeknipt en gebruikt voor die ''omvormer''....?

Kan ik die boxen die missen dan weer vanaf de actieve subwoofer doorlussen?

Wat zou jij zelf aanraden om te doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet ik dat speaker signaal dan aftappen vanaf de radio, VOOR de infinity versterker?

Maar dan mis ik dus weer boxen omdat de lijn is doorgeknipt en gebruikt voor die ''omvormer''....?

Kan ik die boxen die missen dan weer vanaf de actieve subwoofer doorlussen?

Wat zou jij zelf aanraden om te doen?

Je kunt ze bij de speaker-uitgang monteren , de boxen kunnen er dus normaal bij blijven zitten.

Als je geen sub-out hebt , zal dit de oplossing zijn.

250necom%20ne9g.jpg

Deze module zorgt ervoor dat het hoge voltage van de speakeruitgang geconverteerd wordt naar een lagere spanning zodat er ook versterkers aangesloten kunnen worden op autoradio's die niet voorzien zijn van een RCA uitgang.

Regelbaar per kanaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankjewel!

Ook nog een tip vwb een goede subwoofer die ik er inkan zetten? Kan je sowieso gewoon alle aktieve subs er in zetten of benje gebonden aan bepaalde modellen? Volgens crutchfield kan je er namelijk 2 plaatsen op een af fabriek systeem, 1 van bazooka en 1 van Alpine..

Verkoop jij al dat spul overigens zelf ook?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankjewel!

Ook nog een tip vwb een goede subwoofer die ik er inkan zetten? Kan je sowieso gewoon alle aktieve subs er in zetten of benje gebonden aan bepaalde modellen? Volgens crutchfield kan je er namelijk 2 plaatsen op een af fabriek systeem, 1 van bazooka en 1 van Alpine..

Verkoop jij al dat spul overigens zelf ook?

Ja verschillende :

wk7.jpg

wk6.jpg

wk5.jpg

wk4.jpg

wk3.jpg

wk2.jpg

wk1.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...