Spring naar bijdragen

max. aanhangergewicht CJ7


Gast jb.nieuwenhuis@hetnet.nl
 Share

Recommended Posts

Gast jb.nieuwenhuis@hetnet.nl

Ik heb een CJ7 (8 cilinder, automaat) uit 1982. Massa ledig voertuig is 1540 kilo.

Op het kentekenbewijs staat geen max. (geremd) aanhangergewicht weergegeven.

Wie kan mij vertellen wat het maximale aanhangergewicht is van deze auto ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

1 -> Dit topic gaat over de CJ ( da's de Jeep met de ronde koplampen en de ronde knipperlichten onder die koplampen..)! Graag on-topic dus....

2 -> Het max aanhangwagengewicht wordt niet alleen door de auto bepaald, maar ook door het merk en type trekhaak!! Bij twijfel neemt de RDW de laagst bekende waarde, of men keurt af!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HOHOHO!!!!

1 Ik heb een CJ Met RONDE koplampen, maar ZONDER ronde knipperlichten!!!

2 Laagst bekende waarde?? Bij mij zat er helemaal geen trekhaak onder...

Groetjes Marcel.

Originally posted by 87wrangler@Dec 7 2004, 23:08

1 -> Dit topic gaat over de CJ ( da's de Jeep met de ronde koplampen en de ronde knipperlichten onder die koplampen..)!  Graag on-topic dus....

2 -> Het max aanhangwagengewicht wordt niet alleen door de auto bepaald, maar ook door het merk en type trekhaak!! Bij twijfel neemt de RDW de laagst bekende waarde, of men keurt af!

<div align="right">

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je met een auto je aanmeld bij de RDW en er zit een trekhaak onder moet er op de papieren van de aangeboden auto de trekhaak vermeld staan. als dit het geval is wordt dit overgenomen op je nieuwe papieren. als er geen trekhaak op je papiren van de auto staan, moet je de gegevens van de rekhaak bij je hebben. Als dit ook niet het geval is word er gewoon 750 kg op het nieuwe kenteken gezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...