Spring naar bijdragen

Mijn Yj slaat af


Recommended Posts

Hoi

Mijn 91 YJ 4.0 HO,slaat bij stationer draaien af :(ik heb dit probleem vorig jaar ook al eens gehad maar later had ik er geen last meer van,nu 20k verder begint het weer het gekke is als ik hem opnieuw start loopt hij weer goed stationer,en zodra ik ff gereden heb begint het weer:ohmy:,ik heb pas de dynamo vervangen,en de polen los gehad :yes:lijkt mij geen probleem omdat ik er gewoon zonder problemen mee gereden heb het is pas sinds een paar dagen dat hij dit weer doet,misschien weet iemand wat er aan de hand is,of heeft dit ook meegemaakt

Groetjes Sander

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil jeeped en Ab bedanken voor jullie hulp,stappenmotor eruit gejast en was idd helemaal aangekoekt van het zwarte vet,schoongemaakt en terug gedaan in het huis,probleem gefikst :lol::D:D

alleen het huis waar de pen in gaat kon ik niet los maken de torax moet er 1 zijn met een gaatje en die heb ik niet:no:dus die maar laten zitten,ik heb er inmiddels weer zo een 200 km mee weg en ook door de stad mee gereden slaat niet meer af super ben weer erg blij :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...