Spring naar bijdragen

achterruit softtop los?


Recommended Posts

hey allemaal . mijn achterruit van de softtop is kapot gegaan . nu wil ik dit op gaan geven aan de all risk verzekring maar ik weet niet of er losse ruiten te krijgen zijn of dat de hele softtop vernieuwd moet worden . in het eerste geval kan ik de verzekering misschien beter achterwege laten en het zelf betalen. weet iemand dit of heeft iemand het zelfde probleem gehad ?

gr danny m

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hey allemaal . mijn achterruit van de softtop is kapot gegaan . nu wil ik dit op gaan geven aan de all risk verzekring maar ik weet niet of er losse ruiten te krijgen zijn of dat de hele softtop vernieuwd moet worden . in het eerste geval kan ik de verzekering misschien beter achterwege laten en het zelf betalen. weet iemand dit of heeft iemand het zelfde probleem gehad ?

gr danny m

Zou met de ruit eerst langs een zeilmaker gaan.

Waarschijnlijk kan die hem opnieuw stikken, immers voor

jachten maken zij ook sprayhoods met ruiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb nog ff tujdens de nacht dienst zitten zoeken en kwam toen deze tegen

http://www.quadratec.com/products/11135_115_07.htm

misschien kan ik beter zelf een nieuwe kopen omdat het zeil van de mijn ook niet al te best meer is bij de hoeken voor. hoe lang zal de levertijd zijn bij quadratec? lijkt me wel een mooie top en nog minder geluid tijdens het rijden ook :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...