Spring naar bijdragen

grand cherokee 5.2 v8 1994


mcm
 Share

Recommended Posts

Hoi,

Binnenkort ben ik de trotse bezitter van een 5.2 v8 grand cherokee uit 1994.

Ik ben een rookie in deze wereld dus..... ik heb (denk ik ) binnenkort wel wat vragen. Zoals een handboek voor deze jeep bevoorbeeld van Haynes het liefst nederlands als ze te krijgen zijn?

De eerste vraag is al waar die klitterband voor dient bij de zonnenbrilhouder?

De electrische stoel van de bestuurder doet het maar traag, heeft iemand wat tips?

Deze side is wel perfect voor iedere jeep bezitter mekaar helpen en tips geven wat wil je nog meer!!!

Hoor het wel>

gr mcm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom, we kunnen wel wat groei in de ZJ hoek gebruiken.

Haynes, voorzover ik weet in het engels maar toch wel een aanrader als je zelf wat wilt doen.

Zonnenbrilhouder, In de dakconsole zitten 2 te openen vakjes, de achterste idd voor de zonnenbril. De voorste met klittenband is voor een universele "remote control" voor b.v. een garagedeur of poort.

RC in het kastje, druk op het klepje-->deur open, nog een keer drukken--> deur weer dicht.

Stoel, Ja mijn linker stoel is ook trager dan rechts. 10 jaar gebruikt incl. het gewicht van de bestuurder dan gaat dat op den duur wel iets slijten.

Links uiteraard meer gebruikt dan rechts. Helemaal als er 2 regelmatige gebruikers van verschillend postuur van de ZJ gebruikt hebben gemaakt. Misschien dat de motortjes onderling RE. en Li. uitwisselbaar zijn, anders ff langs de sloop als ie er echt mee ophoudt. Heb er nog nooit bewust naar gekeken maar misschien kun je ze open maken, schoon maken, beetje vet of olie erin. Kwestie van proberen.

Anyway we zien de pic's van je nieuwe aanwinst wel verschijnen, plezier ermee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...