Spring naar bijdragen

Auto starten zonder rijbewijs


Masis
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Is het verplicht om een rijbewijs te hebben om alleen de auto op de parkeerplaats te starten? Vind het nl. erg leuk om de KJ af en toe te starten en het gaspedaal diep in te drukken :D:yes::yes: :BMaar vroeg me af of dat verboden is, de auto rijdt tenslotte niet (:whistle:), maar een parkeerplaats is wel openbaar terrein...

Is er verder nog een goed plekje waar ik zou kunnen rijden, zonder dat de kans groot is om gepakt te worden? <_<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja.

:(:( Voortaan nog beter opletten :D Ik heb van 87Wrangler iets geleerd in een andere topic: Regels zijn er om overtreden te worden! :D:D

In een leswagen??<_<

:yes::blink: Dat gaat dan nog zo'n 3 jaar duren :whistle::wacko:

bewerkt door Masis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vroeger, in de tijd toen er nog maar 10 auto's per dag passeerden, kon je wel 's zoiets doen. En zelfs veel meer...:huh:

Maar heden ten dage, is het verboden.

Stel dat er per ongeluk iets gebeurt, kan vanalles zijn dus ...

en iemand getuigt dat jij achter het stuur zat, dan gaan de poppen aan het dansen.

... en de verzekeringsexperts ook ...

... en de rechtbanken...

... en de eigenaar van het voertuig...

één ding is zeker: gedanst wordt er alvast !:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap best dat je het leuk vindt om de KJ effe te laten brullen, klinkt lekker toch?

Aan de andere kant vraag ik me ten stelligste af of het wel verstandig is.

Ten eerste is dit niet goed voor je motor.

Volgens je verhaal druk je het gaspedaal diep in waarbij ik er durf aan twijfelen of de motor wel opgewarmd is.

Niet goed dus.

Ook zal de motor veel last krijgen met condensvorming, aangezien die condens niet de kans krijgt te verdampen.

En last but not least, hoop ik van harte dat dit parkeerterrein ver weg ligt van omwonenden, boswachters, ruiterpaden, wandelroutes,...

Zomaar voor de lol veel lawaai maken heeft zelden een goede invloed op de goede verstandhouding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaspedaal druk ik ook weer niet heeel diep in, meestal staat mn vader naast me en eigenlijk mag ik het gas helemaal niet drukken van hem als de motor koud is. Als hij warm is, wil ik m wel eens indrukken tot 3000/3500 tpm :D Dus hij blijft ver van het rode gedeelte..

Verder start ik m echt niet elke dag, 3a4 x per week ong.

Ach, de KJ gaat er waarschijnlijk toch binnenkort uit en is verder 100% goed en dealer onderhouden..

Wil zooooooo graag een keertje Jeep-rijden!!! :thumbsup::lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaspedaal druk ik ook weer niet heeel diep in, meestal staat mn vader naast me en eigenlijk mag ik het gas helemaal niet drukken van hem als de motor koud is. Als hij warm is, wil ik m wel eens indrukken tot 3000/3500 tpm :B Dus hij blijft ver van het rode gedeelte..

Verder start ik m echt niet elke dag, 3a4 x per week ong.

Ach, de KJ gaat er waarschijnlijk toch binnenkort uit en is verder 100% goed en dealer onderhouden..

Wil zooooooo graag een keertje Jeep-rijden!!! :lol::D

Het is je vergeven, het is zooooo moeilijk om er aan te weerstaan natuurlijk. :D

Nu maar hopen dat je pa de KJ niet inwisselt voor een koekblik :P.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...