Spring naar bijdragen

Stuurdemper


Jwr
 Share

Recommended Posts

Haai,

Ik had, merkte ik, een lekke stuurdemper. Ik heb hem dus net vervangen en merk meteen een beter stuurgedrag. Controleerbaarder zeg maar. Ik was in de veronderstelling dat de stuurdemper daar zat om in het terrein al te gekke belastingen op te vangen zodat de stuurbekrachtiging niet direct alle klappen opvangt. Heb ik dat een beetje goed zit ik er helemaal naast en een beetje?

Grtz

Archy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

je krijgt van mij een 10. biggrin.gif Een stuurdemper is er in eerste instantie inderdaad om 'klappen' van alle soort op te vangen en bij Jeeps geld dat voornamelijk voor de terrein-klappen. Bij sportmotoren heb je ze ook, dan vangen ze klappen op bij het snellere bochtenwerk bv.

Dat je beter stuurt kan best kloppen...oude/lekke schokbrekers zijn meestal wat 'sponzig' en dat is natuurlijk niet bevorderlijk voor het stuurgedrag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aha, nou dat verklaart een hoop. Ik wist het wel van sportmotoren. Heb zelf een keer een gekocht van 400 euri omdat ik steeds een vouw in mn zitting had van de verdomde weelies boven de 250. Maar goed, in ieder geval blij met de nieuwe demper En keurig eleverd met bussen voor als de nieuwe bouten niet zouden passen.

Thnx cool.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heren heren, per ongeluk natuurlijk. Een beetje hobbeltje in de weg.....

En specifiek, de A7 en dan de laatse 20 km voor de afsluitdijk. Daar zitten er nogal wat en ben daar ook alle kleuren van de regenboog geweest. Dat stuk kom je trouwens niet boven de 310 hoor.

Maar genoeg stoer gedaan denk ik, hahaha Hen hem vorig jaar verkocht, je went aan de snelheid he en dat is een doodlopend eind. Letterlijk en figuurlijk. Nu jeep ik, levensverwachting enorm gestegen, en.....het is nog leuk ook.

Cheers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...