Spring naar bijdragen

velgen met banden,oftewel een keuringsetje gezocht


ruward
 Share

Recommended Posts

Goedemorgen.

Keuring komt eraan, de schade valt mee, het ergste is nieuwe remleidingen plaatsen, en voor de rest, stoel vastzetten en dashboord lampje ed.

maar belangrijk is een set fatsoenlijke banden met velg, heb er nu 33 ers onderliggen, en ben op zoek naar de normale afmetingen.

wie heeft er nog wat liggen.

groetjes Ruward 0648387453.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De auto van Ruward gezien hebbende, denk ik dat het in de velgen zit. D'r zit nogal een offset in!

Overigens: Wanneer moet 'ie voor de keuring? Ik heb nl ook een setje liggen: originele maat op originele velgen.

Mijn YJ moet eind deze maand gekeurd zijn, daarna mag je ze van mij wel lenen. Ervoor ook, mits ik ze rond 20 feb. retour heb, en je ze pas na komend weekend ophaalt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou dat klinkt hardstikke goed, ik kan hem vanaf 4 maart laten keuren met behoud van de originele datum.

de planning is, zelf eerst met wat kleine dingentjes aan de gang en dan nieuwe remleidingen laten plaatsen, dus dan praten we over eind maart.

maargoed ik zou graag gebruik maken van die set wielen, dat hoeft natuurlijk niet voor niets, daar wil ik je dan een vergoeding voor geven.

Ik zal tegen die tijd wel kontakt met je opnemen om het een en ander af te spreken.

Kijk dat is nou eens goed nieuws.

Thanks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Hallo

bedankt voor het aanbod, maar veldhoven is te ver hiervandaan{ niet beroerd om te rijden, maar geen tijd deze week} en donderdag moet ik op, maargoed nogmaals bedankt.

Het mooiste zou zijn als iemand ze te koop heeft liggen, wil ze graag zelf ook hebben liggen.

de druk is hoog, dus alles is welkom.

gegroet Ruward

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo

bedankt voor het aanbod, maar veldhoven is te ver hiervandaan{ niet beroerd om te rijden, maar geen tijd deze week} en donderdag moet ik op, maargoed nogmaals bedankt.

Het mooiste zou zijn als iemand ze te koop heeft liggen, wil ze graag zelf ook hebben liggen.

de druk is hoog, dus alles is welkom.

gegroet Ruward

Heb een standaard set liggen (5 stuks).

Zijn te koop of te leen, zeg het maar....:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Kollee

goed nieuws, daar hou ik van.

Kijk het mooiste zou zijn lenen, en als ze veel verschil maken met mijn 33ers, dan wil ik ze graag van je overnemen{ moet nog wel eens lange afstanden maken ivm werk.

Maargoed dit is goed nieuws, en je zit in de buurt, kan niet beter.

een flesje whiskey is dan wel op zijn plaats.:P:yes::D

Hoe kunnen we dingen regelen :lol:

groetjes Ruward

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...