Spring naar bijdragen

Waarom?


Recommended Posts

Had afgelopen nacht zo'n vandaaltje te pakken;

'k Hoorde buiten een klap (sliep in de huiskamer vanwege hond die in d'r laatste dagen is) en Jeep slaapt op 2 meter van 't voorraam dus snel naar buiten om te constateren dat 't een poging was m'n Kentroll-spiegel af te meppen;is te hoog om te schoppen ook. (degelijk spul:P)

Verderop in de straat trapten ze wel een spiegel af met succes dus ikke spring in de auto en zet de achtervolging in vol adrenaline.

Zij vluchten (2 man-2 fietsen) de dijk af naar beneden waar een speeltuin,basketbalveld,voetbalveldje en skatebaan zijn.

Ook erg modderig gras na de regenval dus degene die ik zag schoppen ging op z'n bek op 't moment dat ik de dijk afkwam (only in a Jeep:yes:)

Posershot aangenomen op z'n merk-mountainbike en uitgestapt om 't tuig bij z'n kraag te vatten. Z'n maatje bleef wijselijk op veilige afstand.

Aangebeld bij de eigenaar van de auto zonder lbs.(linkerbuitenspiegel) die vervolgens de politie belde.

Jeep stond nog op de fiets geparkeerd beneden toen ze arriveerden.....

Waarschuwing gekregen (tijdens dijk weer op te rijden) voor vernieling van plantsoen maar ze konden er wel mee lachen.:rolleyes:

Ze zullen het vast niet meer flikken,had overigens in z'n broek gepiest.:P

P.S.;Eervolle vermelding voor m'n hond die volgde en nog indrukwekkend blafte en gromde ondanks d'r ziekte. Ze heeft zeer zeker meegeholpen aan de natte broek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad het zijn echt h*f**rstreken:frusty: maar het kost me dan wel +/- 400,00 eur aan spuitkosten ik ben wel gelijk een paar steenslag plekjes kwijt......IK MOET HET TOCH ERGENS HET POSITIEVE VAN INZIEN:wub::):D

Ach. En anders een Hood Bra er overheen.:P

LeBraFrontEndCoverGC.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had afgelopen nacht zo'n vandaaltje te pakken;

'k Hoorde buiten een klap (sliep in de huiskamer vanwege hond die in d'r laatste dagen is) en Jeep slaapt op 2 meter van 't voorraam dus snel naar buiten om te constateren dat 't een poging was m'n Kentroll-spiegel af te meppen;is te hoog om te schoppen ook. (degelijk spul:P)

Verderop in de straat trapten ze wel een spiegel af met succes dus ikke spring in de auto en zet de achtervolging in vol adrenaline.

Zij vluchten (2 man-2 fietsen) de dijk af naar beneden waar een speeltuin,basketbalveld,voetbalveldje en skatebaan zijn.

Ook erg modderig gras na de regenval dus degene die ik zag schoppen ging op z'n bek op 't moment dat ik de dijk afkwam (only in a Jeep:yes:)

Posershot aangenomen op z'n merk-mountainbike en uitgestapt om 't tuig bij z'n kraag te vatten. Z'n maatje bleef wijselijk op veilige afstand.

Aangebeld bij de eigenaar van de auto zonder lbs.(linkerbuitenspiegel) die vervolgens de politie belde.

Jeep stond nog op de fiets geparkeerd beneden toen ze arriveerden.....

Waarschuwing gekregen (tijdens dijk weer op te rijden) voor vernieling van plantsoen maar ze konden er wel mee lachen.:D

Ze zullen het vast niet meer flikken,had overigens in z'n broek gepiest.:)

P.S.;Eervolle vermelding voor m'n hond die volgde en nog indrukwekkend blafte en gromde ondanks d'r ziekte. Ze heeft zeer zeker meegeholpen aan de natte broek.

JE BENT MIJN HELD:wub:.....had ik het ook maar gezien wie het was:whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tijd dus voor een garage ...Tis ieder keer raak met jaloerse mensen die hun frustaties bot moeten vieren op andermans trots . De samenleving heeft geen tollerantie meer en gunnen doen we elkaar al bijna niks meer. Tis vaak ikke ikke en als ik het niet kan krijgen dan verziek ik het maar van diegene die het wel heeft..Bah bah!!! Ik leef met je mee het is mij ook al een keer gebeurt (gelukkig niet bij me Jeep) bij een vw golf gti 1500 gulden schade. Ik was er helemaal ziek van en als ik er aan terug denk nog steeds, dus ik weet wat je voelt.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had afgelopen nacht zo'n vandaaltje te pakken;

'k Hoorde buiten een klap (sliep in de huiskamer vanwege hond die in d'r laatste dagen is) en Jeep slaapt op 2 meter van 't voorraam dus snel naar buiten om te constateren dat 't een poging was m'n Kentroll-spiegel af te meppen;is te hoog om te schoppen ook. (degelijk spul:P)

Verderop in de straat trapten ze wel een spiegel af met succes dus ikke spring in de auto en zet de achtervolging in vol adrenaline.

Zij vluchten (2 man-2 fietsen) de dijk af naar beneden waar een speeltuin,basketbalveld,voetbalveldje en skatebaan zijn.

Ook erg modderig gras na de regenval dus degene die ik zag schoppen ging op z'n bek op 't moment dat ik de dijk afkwam (only in a Jeep:yes:)

Posershot aangenomen op z'n merk-mountainbike en uitgestapt om 't tuig bij z'n kraag te vatten. Z'n maatje bleef wijselijk op veilige afstand.

Aangebeld bij de eigenaar van de auto zonder lbs.(linkerbuitenspiegel) die vervolgens de politie belde.

Jeep stond nog op de fiets geparkeerd beneden toen ze arriveerden.....

Waarschuwing gekregen (tijdens dijk weer op te rijden) voor vernieling van plantsoen maar ze konden er wel mee lachen.:yes:

Ze zullen het vast niet meer flikken,had overigens in z'n broek gepiest.:lol:

P.S.;Eervolle vermelding voor m'n hond die volgde en nog indrukwekkend blafte en gromde ondanks d'r ziekte. Ze heeft zeer zeker meegeholpen aan de natte broek.

Respect man !! respect !!:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...