Spring naar bijdragen

Ouder of jonger dan 25 jaar ?


msbox
 Share

Recommended Posts

poe..

een oudje kan goed..

in het CJ forum kan je vast wel het 1 en ander vinden waar op te letten bij aanschaf.

al denk ik niet dat het goedkoper is dan een YJ of TJ

met een Jeep is het zowiezo goedkoper om dingen zelf te doen, ik denk dat je daar het meest mee kan besparen.

suc7 met je zoektocht

edit*

welkom bdw

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oei, dan zal je toch moeten weten wat je wilt uitgeven en wat je er mee wilt doen.

een belastingvrije cj die elke dag moet starten omdat je hem ook voor dagelijks vervoer nodig hebt,....loopt nogal in de papieren voor aanschaf.

Als je hem niet elke dag nodig hebt,... hoe handig ben je om hem zelf te ondrhouden

een -nieuwere- yj in goede staat is toch snel een paar 1000 euro goedkoper, daar kan je dan al behoorlijk wat wegenbelasting van betalen.

Zelf heb ik gekozen voor een -nieuwere- YJ op gas, kan ik gewoon mee rijden naar me werk en kost niet veel met verbruik ( wel elke 3 maanden ff 300 neertellen naar de wegenbelasting )

ps als je handig bent staat er een mooie opknapper op marktplaats voor niet al te veel geld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hangt natuurlijk van het gebruik af, maar heb inmiddels ondervonden dat de besparing van geen wegenbelasting geheel opgaat aan extra onderhoud. Dit met een '68 CJ.

Zou toch naar het gebruik van de auto kijken, een jongere als dailydriver, een belastingvrije als "hobby".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...