Spring naar bijdragen

wagoneer marktplaats


rebbel
 Share

Recommended Posts

Superbetrouwbare werkauto waar alle ellende al is opgelost! (30.000,-- aan rekeningen ter inzage

dat staat er toch...

laat iemand toch niet gaan voor 5000 euro ?

Heb onlangs op BBC Three een aflevering gezien van 'the real hustle'...

en daar zei men ook: if a proposition is too good to be true, then it isn't...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb gekekn en jullie reacties kloppen.de motor loopt trouwens wel als nieuw.

maar plaatwerk heeft ie op zijn manier allemaal zelf gedaan,en moet allemaal opnieuw gebeuren.om hem weer in goede staat te krijgen,komt er ongeveer 8000 bij.

maar ja,niet geschoten is altijd mis.

kijk nog even verder.gr erwin

prettige jaarwisseling allemaal en bedankt voor jullie reacties

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 months later...

Volgens mij rijden ze er zelfs tot begin jaren '90.:o

Full Size Jeep Technisch Forum Discussie forum voor de Cherokee (SJ): 1974-1983; Wagoneer (SJ): 1963-1983; Grand Wagoneer (SJ): 1984-1991; Gladiator en J-series pickup: 1963-1987
bewerkt door Utah
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij zijn ze maar tot `83 gebouwd dus zijn ze allemaal wegenbelastingvrij:wacko: (of bedoelde je ander soort belasting:no::thumbsup:)

ik bedoel gewoon wegenbelasting.

dus met andere woorden voor een wegenbelasting vrije wagoneer, moet je bereid zijn meer te betalen in zeer goede staat wel te verstaan !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

theo,

grand wagoneers...weet ik niet..maar een wagoneer tussen 8 en 10000 helemaal top, zijn zeker te vinden.

of heb ik dan gewoon geluk gehad ??:P

Rob

Rob,

of je geluk hebt gehad met je wagoneer weet ik niet,maar om een mooie originele goede te vinden is zeer moeilijk en ,daar betaal je gewoon voor (zie wagoneer world USA), uitzonderingen na gelaten (geluk)

Ben zelf ruim twee jaar bezig geweest om een goed ongerestaureerde te vinden,en dan niet alleen in Nederland,ik kende op een gegeven moment bijna alle wagoneers die te koop stonden -staan op internet door geheel Europa en sommige zelfs in USA wat ik in die tijd heb gezien wilde ik niet hebben.

Maar ja de aan houder wint, toch een mooie goede gevonden (geen omgekate)als je begrijpt wat ik bedoel. Mijn Grand Wagoneer 1982 Limited, Brougham, Custom in zeer goede staat (niks over geblazen of iets dergelijks maar gewoon eerlijk met kleine gebruikers sporen

.:no:

Theo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...