Spring naar bijdragen

Aanschaf advies Cherokee 5.9 1998


boudewijn
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal even voorstellen. Mijn naam is Boudewijn de Koning uit Doesburg. Ik sta op het punt ( a.s dinsdagochtend) om een '98 Grand Cherokee 5.9 te kopen en vraag aan de meer ervaren Jeep rijders advies. Waar moet ik vooral op letten en zijn er bepaalde test dingen die ik kan uit voeren. Waar moet ik op letten wat de computer weergeeft e.d. Hij heeft al behoorlijk wat gelopen 230.000 wel te verstaan maar daar moet ik me geloof ik niet al te veel zorgen over maken als ik dit forum zo doorspit. Zat Jeeps over de drie ton zelfs. Wat de eigenaar wel aangaf is dat de achterklep niet open gaat. Tja dat kan toch niet zo heel erg zijn hoop ik. Verder vind ik dit een te gek forum en zit me er al uren op te vermaken. Een erg leuk initiatief waar je ook mij in de toekomst veel zal tegen komen. Het beste voor u allen. Boudewijn:B

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de visco koppeling (test met stationair 8tjes rijden) elders wel te vinden op dit forum. en een sluitende onderhouds historie is wel aan te raden. even testen of alle toeters en bellen die er op zitten (en dat zijn er wat) ook allemaal werken. pas op met de eerste keer gasgeven want je gaat schrikken !!. succes.

Arjen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...