Spring naar bijdragen

Cherokee Bladveren vervangen


Petrolhead
 Share

Recommended Posts

Originally posted by Bartman@Sep 1 2004, 20:45

o.k. handen onder de modder wordt werken met backo of heb jij wel groter dan 19 mm of 3/4 inch.

<div align="right">

Zou toch kiezen voor goed passend gereedschap, lieftst een luchtsleutel.

Shackles zitten over het algemeen erg vast, tenzij ze recentelijk los zijn geweest.

Dopmaten zijn voorzover ik weet metrish.

Suc7

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb gekozen voor het vervangen omdat ik het prettig vindt dat alles goed is

vindt het vervelend om eenzelfde klus meerdere malen te doen

Maar heb mijn veren vervangen en wat blijkt de hoogte veranderd niet

die blijft hetzelfde

blijkt dat het de schokdempers wren die versleten waren

dus wel goed kijken dat het de veren en niet de schokdempers zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by BassmanXJ@Sep 13 2004, 18:29

THXX MAN

zal eerst de schokbrekers nakijken voor ik aan iets begin wink.gif

Gr Ron (BassmanXJ)

<div align="right">

ps niet te vergeten dat een van die bevestigings Moeren van de Bladveer

die in de chassis balk zit waar je dus nooit bij kan komen

is afgebroken en draait mee dus (Bezint) eerst voor je begint

en spuit uitvoerig kruipolie erop

alsof je leven er van af hangt biggrin.gif

das beter dan flexen ,hakken @@##$@^%@%^* en lassen

mad.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Petrolhead heeft volkomen gelijk.

Het is makkelijker om je bladveer tot en met de halve bevestigingsbout weg te slijpen om zo de druk van de "verstopte" moer af te halen.

Dan ff de halfe bus verwijderen en het overgebleven bout stompje.

Om die bout zit een soort bus die er voor zorgt dat je rubber vrij bewegen kan om de bout.

Deze bus zit echter in veel gevallen vast geka..... aan de bout en zorgt er zo voor dat je bout op de zelfde plaats blijft en je moer weg gedrukt word.

Als dat gebeurd is en je moer is losgebroken ben je nog wel een paar uurtjes aan het slijpen en lassen om alles weer klaar voor montage te krijgen.

Een pietepeuterig puntje van Petrolhead ben ik het niet helemaal mee eens, die rot moer zit namenlijk niet in de chassis balk maar tussen de chassis balk en het bladveer bevestigings punt maar das maar een mieserig detail.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...