Spring naar bijdragen

moet iemand nog onderdelen bestellen?


martin1947
 Share

Recommended Posts

Ik ga deze week in Amerika Jeep onderdelen bestellen voor ca $ 3000, lage dollar en het scheelt erg veel t.o.v. Europa.

Om een hogere korting te krijgen moet ik tenminste voor $ 5.000 bestellen. Ik laat het met een boot komen, dus levertijd is minimaal 8 weken, maar wel lage transportkosten. Moet er wellicht een jeeper nog een lier, bumper, een softop bestellen of wat anders dan kunnen we dit wellicht combineren. Ik hoef er niets aan te verdienen, alleen we delen de vracht en we moeten vooruit betalen. Wie wil reageren die stuurt deze week maar een mail. Eind deze week ga ik in ieder geval bestellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En bij wie ga je bestellen ?

Eigenlijk wil ik dit niet zo openbaar maken, omdat de weg anders mogelijk geblokkeerd wordt, maar wel bij een grote betrouwabre leverancier. hij wordt vaak genoemd in het Forum. Mocht je interesse hebben stuur me dan een e-mail of we bellen met elkaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wil nog wel wat bestellen voor mijn jeeps maar moet wel weten waar ik het bestel en wat ze allemaal hebben dus doe niet geheimzinnig over de verkoper want dat schept argwaan en 2mnd wachten komen ze het per roeiboot brengen:P

dus even alle gekheid op een stokje

waarom mogen we niet weten waar je het besteld denk eerder dat de leverancier het liefst heeft dat je zijn spullen promoot toch

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm, wordt een ja/nee topic.

Hij zal er wel zijn redenen voor hebben, welke weet ik ook niet.

Vind ik het ook niet interessant.

Voor diegene die het wel willen weten ,stuur hem een PM.

Voor de rest OT graag.:P

Hier niet meer actief en tot nu toe nog geen reactie op mailtje :unsure:

Dus ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...