Spring naar bijdragen

Hoeveel ruimte over na gasinbouw


Recommended Posts

Hallo Jeep rijders,

Mijn naam is Ab en dit is mijn eerste berichtje op het forum, ben sinds 1 maand in het trotse bezit van een Jeep Grand Cherokee 4.7 bjr 2000.

Ik overweeg een gas installatie aan te schaffen met een ringtank van 70 of 97 liter.

Wie kan mij een foto sturen van deze ringtanks om een idee te krijgen wat voor bagageruimte overblijft.

De ruimte die overblijft is van groot belang voor mijn vrouw, daar wij regelmatig overbeladen naar Hongarije rijden.

Alvast bedankt voor de hulp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Ab,

Bij mijn WJ is het zo dat de 95 liter ringtank in plaats van het reservewiel is gekomen. Bij de Overland is het zo dat je dan je originele tank niet hoeft te vervangen door een "noodtank". Maar dat is alleen bij de Overrlandversie. Mijn bagageruimte is nagenoeg hetzelfde gebleven omdat er dan een bodemplaat in het bagagegedeelte wordt gemaakt zodat de boden kleine 5 cm hoger ligt. Of dat voor een ZJ hetzelfde verhaaltje is weet ik niet met zekerhied te zeggen.

suc6 ermee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Ab,

Bij mijn WJ is het zo dat de 95 liter ringtank in plaats van het reservewiel is gekomen. Bij de Overland is het zo dat je dan je originele tank niet hoeft te vervangen door een "noodtank". Maar dat is alleen bij de Overrlandversie. Mijn bagageruimte is nagenoeg hetzelfde gebleven omdat er dan een bodemplaat in het bagagegedeelte wordt gemaakt zodat de boden kleine 5 cm hoger ligt. Of dat voor een ZJ hetzelfde verhaaltje is weet ik niet met zekerhied te zeggen.

suc6 ermee

Ik denk dat hij ook een WJ heeft want volgens mij is een ZJ met een 4.7 AbHart uuuuuuuuh apart.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...