Spring naar bijdragen

shit shit shit


sirius48e
 Share

Recommended Posts

Het kan altijd gebeuren. Een ongelukje zit in een klein hoekje. In mijn geval op een kleine parkeerplek mad.gif

Ik rij langzaam achteruit (minding my own business and bothering nobody). Op een moment hoor ik een knal en sta ik stil. Die volvo station had ik gewoon niet gezien. Hij reed ook achteruit vanuit een parkeervak.

Nu is mijn Jeep er een van de Performance klasse. Oftewel, een standaard Jeep geheel rondom behangen met niet-nieuw-te-kopen plastieke delen.

Jammer dus!.

Nu moet een plastiek-tovenaar aan de slag om de achterdelen te repareren. Hopelijk gaat het lukken.

gr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hi unsure.gif

ja dat is mooi balen man sad.gif ik kan er over mee praten had een week of 2 geleden nog een aanrijding met een boom moets effe iets halen in de winkel effe snel en ik wil inparkeren achteruit en boem en ja hoor het leek wel herfst rolleyes.gif

een boom van 25 cm dik dus ik van shit gelukig zonnebril op (wil niet gezien worden) en ik dacht nou hele achterkant ligt in elkaar maar gelukig alleen me bumper en die is van ijzer dus viel mee en die onderdelen zijn wel te krijgen

nou ik hoop dat je het nog kan repareren en dat je er niks meer van ziet

sterkte man !!!! biggrin.gif

Gr Ron (Bassman) cherokeeXJ

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee serius das mooi klote man.

Maar hier zijn vast een hoop mensen die al die plastic troep zo nog hebben liggen omdat ze de auto met RVS hebben behangen, dus ik zou als ik jou was eens een postje plaatsen met wat er kapot is en je denk ik zo weer nieuw spul (gebruikt dus) op de auto zitten.

Succes en groeten Bas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...