polle Geplaatst October 3, 2007 Rapporteren Share Geplaatst October 3, 2007 hallo, heb een vraagje inverband met het uit boren van de throttle body!! kan iemand me zeggen wat de voordelen en nadelen hier van zijn?? en wat leverd het op?? meer vermogen of wat doet het juist?? greetz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
87wrangler Geplaatst October 3, 2007 Rapporteren Share Geplaatst October 3, 2007 't Schijnt dat er iets vermogenswinst mee gehaald kan worden... e.e.a. ook al afhankelijk van het motortype. Ik begin er niet aan, 'k heb power zat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beest Geplaatst October 4, 2007 Rapporteren Share Geplaatst October 4, 2007 zoiets wil ik ook nog een keer, het heeft wel nut om meer power te krijgen, maar alleen TB uitboren heeft geen nut, dan ook de uitlaat van voor naar achter aanpakken, enz enz. leesvoer http://www.jeepsunlimited.com/forums/showthread.php?t=626553 http://www.jeep4.0performance.4mg.com/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
polle Geplaatst October 6, 2007 Auteur Rapporteren Share Geplaatst October 6, 2007 okay bedankt beest!! maar kan er iemand me mss zeggen met wat of hoe ik er nog mee pk's en vermogen kan uit halen??? uit men XJ 4.0 ???? of zou ik mss beter direct een LX 5.9 aanschaffen hihi.....!!! polle Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dezperado Geplaatst October 6, 2007 Rapporteren Share Geplaatst October 6, 2007 www.unichip.us cherokee xj 93-95 part 2720011 30+ bhp en 39+ torque Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
87wrangler Geplaatst October 6, 2007 Rapporteren Share Geplaatst October 6, 2007 En bijna 800 dollar.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beest Geplaatst October 6, 2007 Rapporteren Share Geplaatst October 6, 2007 tja meer power, volgens lijstje kom je met stage 1 aardig op weg. zonder al te dure aanpassingen, ok complete uitlaat is ook niet goedkoop maar waneer je andere header moet hebben is het wel een overweging waard om dan gelijk een te nemen die betere performance geeft te nemen. een stroker 4.6 heeft betere cijfers dan een 5.9 maar dan ben je ook wel een 4000 euro verder als het niet meer is wel wat aparts.... 4.0 I6 (Factory ratings 180-195hp/220-235lbft)Stage 1 (221hp/262lbft) K&N FIPK Bored 62mm TB Bored 62mm TB spacer Intake manifold heatshield HP plugs HP plug wires 2.5" catn'back exhaust Header + 2.5" S-pipe Relocated IAT sensor Electric fan conversion MAP adjuster Stage 2 (257hp/292lbft) Larger injectors Ported big valve head Crane #753905 camshaft Raise CR from 8.8 to 9.5:1 Raise rev limiter to 5600rpm Stage 3 4.6-5.0L stroker engine Kenne Bell supercharger: 47% more HP, 53% more TQ over stock 505 Performance turbocharger: 44% more HP, 47% more TQ over stock Nitrous Express kit: 50-75hp, 80-120lbft over stock Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.