Spring naar bijdragen

throttle body


polle
 Share

Recommended Posts

zoiets wil ik ook nog een keer,

het heeft wel nut om meer power te krijgen,

maar alleen TB uitboren heeft geen nut,

dan ook de uitlaat van voor naar achter aanpakken, enz enz.

leesvoer

http://www.jeepsunlimited.com/forums/showthread.php?t=626553

http://www.jeep4.0performance.4mg.com/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tja meer power, volgens lijstje kom je met stage 1 aardig op weg.

zonder al te dure aanpassingen, ok complete uitlaat is ook niet goedkoop

maar waneer je andere header moet hebben is het wel een overweging waard om dan gelijk een te nemen die betere performance geeft te nemen.

een stroker 4.6 heeft betere cijfers dan een 5.9

maar dan ben je ook wel een 4000 euro verder als het niet meer is

wel wat aparts....

4.0 I6 (Factory ratings 180-195hp/220-235lbft)

Stage 1 (221hp/262lbft)

K&N FIPK

Bored 62mm TB

Bored 62mm TB spacer

Intake manifold heatshield

HP plugs

HP plug wires

2.5" catn'back exhaust

Header + 2.5" S-pipe

Relocated IAT sensor

Electric fan conversion

MAP adjuster

Stage 2 (257hp/292lbft)

Larger injectors

Ported big valve head

Crane #753905 camshaft

Raise CR from 8.8 to 9.5:1

Raise rev limiter to 5600rpm

Stage 3

4.6-5.0L stroker engine

Kenne Bell supercharger: 47% more HP, 53% more TQ over stock

505 Performance turbocharger: 44% more HP, 47% more TQ over stock

Nitrous Express kit: 50-75hp, 80-120lbft over stock

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...