Spring naar bijdragen

chiptunen met een weerstand???


Recommended Posts

kijk es wat ik vind op ebay:

NEW SPEED CHIP +25HP 4 JEEP GRAND CHEROKEE 93-96 98-05

klik

als je dit verhaal leest zie je dat hij gewoon een resistor opstuurt (een weerstand) en die zijn inderdaad een dubbeltje waard. mijn vraag is het echt zo simpel om de ecu van een gc te faken door tussen een airsensor een weerstand te plaatsen, of is dit echt een broodje aap truuk?

iemand een idee?

Arjen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit zal waarschijnlijk een weestand in een kastje zijn die voor de brandstof inspuiting wordt gezet.

Deze geeft een valse waarde naar de ECU waardoor deze anders zal reageren en meer brandstof probeerd in te spuiten.

Van wat ik heb gehoord,----NIET DOEN---

Vele mensen hebben dit dure reparaties opgeleverd.

Geef gewoon wat meer uit en laat de chip aanpassen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee, ik wil geen tuning, heb genoeg power zo. ik kwam echter op ebay (zie boven) een +20 pk tuning weerstand (!?!?!) tegen, en vroeg me af of dat serieus was of grote kolder. (zeg nou zelf, als dat een serieus truukje is en bijna nix kost, en verder ook niet schadelijk is, dan is het het proberen waard toch?? ook al heb je al een 5.9.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heeft geen nut, wat wel nut heeft is een andere ecu

kost wat meer maar dan heb je wel wat..

P4876898 spacer.gif **Engine Controller (1998 5.9L 4x4 ATX Federal Grand Cherokee) $384.00 These high-performance computers are a direct replacement for the production computer and provide increases in both horsepower and torque without affecting driveability.

is bdw van mopar..
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...