Spring naar bijdragen

Uitlaat?????


Recommended Posts

Ik heb een standaard Cj5 met een 4,2 liter motor van 1979. Ik zou wel wat meer geluid willen maar dan voornamelijk donkerder en zwaarder zodat het hoorbaar is dat er en zes pitter in zit. Ik hoor verhalen over een cherry bomb zowel positief als negatief. Ik ben bij een tuning bedrijf geweest en die vervangt de demper onder de auto door een buis en de achterdemper door een klein dempertje die meer geluid gaat geven. Dit alles voor 200 euri incl btw en montage maar hij kan niet zeggen wat voor geluid ik dan krijg. Kan mij iemand vertellen wat wat ik het beste kan doen. Ik woon in Steenwijk graag een adres hier ergens in de buurt.

gr. jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo hier ook een 4,2 cj5 ...

Heb er ook een demper onder zitten (dacht dat dit zo hoorde) en een prachtig geluid.

This een ovale demper die voor de tank zit.

Waar zitten jouw dempers dan??

Misschien als je er een weghaalt dat je het gewenste resultaat al hebt..

Gewoon even(nou ja even..) uitproberen..

Groeten Glenn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een standaard Cj5 met een 4,2 liter motor van 1979. Ik zou wel wat meer geluid willen maar dan voornamelijk donkerder en zwaarder zodat het hoorbaar is dat er en zes pitter in zit. Ik hoor verhalen over een cherry bomb zowel positief als negatief. Ik ben bij een tuning bedrijf geweest en die vervangt de demper onder de auto door een buis en de achterdemper door een klein dempertje die meer geluid gaat geven. Dit alles voor 200 euri incl btw en montage maar hij kan niet zeggen wat voor geluid ik dan krijg. Kan mij iemand vertellen wat wat ik het beste kan doen. Ik woon in Steenwijk graag een adres hier ergens in de buurt.

gr. jan

het beste wat jij kunt doen is naar hoogezand rijden..(EPS)

ik heb het al wel vaker gezegt..

EPS is alleen een stuk duurder..

maar ze laten jou eerst horen hoe jou uitlaat gaat klinken met die rvs demper

bevalt het niet pakken ze een andere demper uit de stelling..

heb een link voor jou.

www.uitlaten.com

leest de site maar eens goed door..

staat erg veel info over uitlaten..

en aangezien je toch niet ver van hoogezand af woont.

zal ik als ik jou was eens gaan kijken daar..

als dat teduur is kun je nog zelf een andere demper plaatsen ..

ik weet niet hoeveel dempers tussen jou uitlaat zit..

bij mij zit er maar 1 demper tussen.

maar dan is het gokken hoe jou jeep gaat klinken.

een cherry bomb is opzich een goedkope demper met goedkope absorptie materiaal er in..

niet echt een topper dus maar de prijs is er naar..

http://www.4x4garage.de/catalog/product_info.php/cPath/51_310/products_id/1345

Link naar opmerking
Deel via andere websites

he,ik heb zelf een cj7 4.2lheb tot voorbij de bakplaat rechte pijp,dan een demper(raptor;30 euro) en dan pijp over achteras.is niet verkeerd.heb je iets meer te besteden is een flowmaster nog veel beter(donkerder).uitlaat ondersteunen cq bevestigen voor de demper aan bovenste strip van baksteunrubber geeft hem een hoop stevigheid.rijd al 6 jaar zo zonder enige scheur of afbreekprobleem.het pijpgedeelte na de demper stevig in rubbers hangen aan het chassis en indien mogelijk demper ook.anders zo dicht mogelijk erbij zodat hij niet uit gaat hangen.misschien helpt dit je een beetje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel. Na veel wikken en wegen heb ik er gisteren een Cherry Bomb onder laten zetten. Hij is net achter de bodumplaat geplaatst en vandaaruit verder afgemaakt met rvs pijp. Netjes met nieuwe beugels opgehangen en steekt nu een stukje achter de jeep uit. Ik heb nu een mooie donkere roffel en een mooi plof als ik het gas loslaat. Als ik op de snelweg rij hoor ik hem amper dus gaat zo ook niet vervelen denk ik. En dat alles incl. montage en onder delen voor 150 euri.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...