Spring naar bijdragen

Aanpassen onderstel Cherokee xj


Recommended Posts

Goedendag,

Ik heb een cherokee gekocht en wil deze aanpassen voor meer terrein kwaliteiten. Wat kan ik nu het beste gaan doen? Een goed onderstel is van belang voor de prestaties in het terrien. Nu mijn vraag aan wat voor onderstel moet ik gaan denken? Wat raden jullie mij aan?

Mvg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

eerst orgineel offroad rijden

Heb ik gedaan in mijn achtertuin. Daar ligt een mooi zandveldje met kuilen en hobbels en daar merkte ik een paar dingen. Als ik een kuil in ga klappert mijn achterkant. De bladveren achter staan behoorlijk recht dus ik neem aan dat die aan vervanging toe zijn. Tevens kom ik bodemvrijheid te kort en de banden zijn niet geschikt voor het terrein. Ik kwam 2 keer vast te zitten. Mede door geen correcte banden en bodem stond vast en wielen draaiden in het rond zonder het zand te raken. Ik ben al wat aan uitzoeken bij diverse 4x4 bedrijven hier in het land en ik merkte op dat er behoorlijk grote prijsverschillen zijn. Tevens heeft elk bedrijf zijn eigen favo lift kit. De 1 zegt dat hij goede ervaringen heeft met Rubicon en de ander weer met Skyjacker en de laatste weer met Rancho en Black diamond. Zo heeft ieder zijn eigen idee daar over. Vandaar mijn vraag hier of hier mensen zijn die goede ervaringen hebben met lift kits onder hun cherokee

Mvg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...