Spring naar bijdragen

Jeep Import uit verhuisboedel


Recommended Posts

A.s. september verhuis ik van Curacao ;) naar Nederland :) en neem mijn Jeep Grand Cherokee Special Edition (2004 - 4.0HO) als verhuisboedel mee.

Kan iemand mij precies vertellen wat ik moet laten aanpassen om van het Nederlandse wegennet gebruikt te mogen maken en hoe dat werkt?

Wat kost ombouw ongeveer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou in ieder geval het rijbewijs laten omschrijven. Ik weet niet of je ook het groot rijbewijs hebt ( vrachtwagen).Als je dan vrachtwagen wil rijden heb je geen chauffeursdiploma nodig !! Je krijgt dan een code in je rijbewijs en thats its

Welkom in Nederland en bij de club

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien je portemonnée om laten bouwen moet meer benzine geld in:D:P.

Denk als je hem apk klaar maakt dat je al een heel eind bent.

En eventueel de E-keur op lampen en gordels???

Had zelf rode zij verlichting aan de voorkant dat mocht niet...

En heel belangrijk het jeepforum stikker duidelijk erop plakken:whistle:

Groeten Glenn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

Ik heb mijn gc limited 2002 2 jaar geleden meegenomen uit USA ook als verhuisgoed. Een aantal zaken zijn belangrijk voor de import. Om BPM-vrij te kunnen importeren moet je tenminste 365 dagen in het buitenland hebben gewoond, ook moet je de auto tenminste 6 maanden in bezit hebben en gereden hebben. De aanpassingen (want het gaat wrsch om een US model zijn; mistachterlicht, zij(spadbord)knipperlichten, EU-certified koplampen (paar draadjes doorknippen en andere kleur lampen erin). Dit bij elkaar moet niet meer kosten dan een euro of 300-400. Grootste probleem dat ik had was het alarm. de meeste verzekeringsmij-en willen bij een auto boven de 60000 nieuwprijs alleen verzekeren als er tenminste een tmc klasse 3 alarm op zit. Het build-in sentry systeem voldoet daar niet aan en dus moest er een heel nieuw koppelalarm op om het te koppelen aan de memory-remote van jeep. Grapje was 1000 euro (ex-btw)!!!! Dit zijn overigens wel prijzen van de officiele jeepdealer....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...