Spring naar bijdragen

Benzineverbruik 1 op 4!!!


Recommended Posts

Hoi Jeepliefhebbers,

sinds 2 weken heb ik een wrangler 2.5 uit 1990 gekocht en ben ik bezig om de jeep in orde te brengen!!

Koppeling is al vervangen 640 euri, vacuumslang, remblokken en thermostaat voor 180 euri en nog aantal dingen moeten gebeuren.

Wie kan mij, aub, helpen?

a, een instructieboek, copy is ook goed, ik vergoed de kosten.

b, als de 4x4 is aan moet dan een lampje branden? bij mij niet!

c, ik heb een wrangler uit Canada met een 2,5 l monoinjectie die niet is te regelen, klopt dat?

d, wat is de gemiddelde verbruik van zo'n jeep?

c, ik heb een hardtop erbij gekregen met volle deuren, is moeilijk die op te zetten? met 2 man lukt het? moet ik eerst alle beugels en klemmen van de softop verwijderen? heb ik speciale bouten nodig?

d, als de benzine bijna op is is er een lampje?( laatst zonder benzine gebleven:wub:)

e, is het inbouw van een multi-injectie mogelijk?

IK BEN HEEL ERG BLIJ MET MIJN JEEP!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Jeepliefhebbers,

sinds 2 weken heb ik een wrangler 2.5 uit 1990 gekocht en ben ik bezig om de jeep in orde te brengen!!

Koppeling is al vervangen 640 euri, Is behoorlijk duur vacuumslang, remblokken en thermostaat voor 180 euri eveneens behoorlijk duur en nog aantal dingen moeten gebeuren.

Wie kan mij, aub, helpen?

a, een instructieboek, copy is ook goed, ik vergoed de kosten.

b, als de 4x4 is aan moet dan een lampje branden? bij mij niet! maar werkt de 4x4? probeer dit eens uit op onverharde ondergrond. De contactjes naar het dashboard zijn niet van de beste kwaliteit...

c, ik heb een wrangler uit Canada met een 2,5 l monoinjectie die niet is te regelen, klopt dat?

d, wat is de gemiddelde verbruik van zo'n jeep? Hier moet ik het antwoord schuldig op blijven, aangezien mijn banden niet erg origineel staan...

c, ik heb een hardtop erbij gekregen met volle deuren, is moeilijk die op te zetten? met 2 man lukt het? moet ik eerst alle beugels en klemmen van de softop verwijderen? heb ik speciale bouten nodig? Alles van de softtop verwijderen, ook de latjes op de rand van de jeep zelf. Eenvoudig te doen met 2, makkelijker met 3. Met katrol aan het plafond is het zelfs aleen te doen. Speciale bouten niet echt, vleugelmoeren kunnen ook. Ik heb nog een setje bouten liggen voor hardtopbevestiging (ergens in mijn overvolle garage)

d, als de benzine bijna op is is er een lampje?( laatst zonder benzine gebleven:wub:) Bij mij toch niet...

e, is het inbouw van een multi-injectie mogelijk?

IK BEN HEEL ERG BLIJ MET MIJN JEEP!!!

It's a jeep thing...:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt Barry voor je antwoord, ik ga van de week de hardtop monteren omdat de auto gaat naar Griekenland (lekker weer en onbeperkt terreinrijden:D).

Heeft iemand een copy van zijn Jeep-boekje?

Ik heb nog steeds last van backfire( het knalt uit de uitlaat) en ik kan de ontsteking niet regelen, hoe moet ik het aanpakken??

Vanaf 20 juli rijdt mijn wrangler op de Rodopi gebergte in Noord-Griekenland:D.

Het is echt een jeep-virus!!!:blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, ik ben zelf Grieks en mijn ouders wonen in het noorden van Griekenland,

de auto komt niet meer terug naar Nederland.

Ik heb vroeger, in het terrein, met een Pajero gereden en nu ga ik het met een wrangler proberen!!( geen weddstrijden maar gewoon voor de lol).

gr Tolis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...