Spring naar bijdragen

Aangepaste route naar Inor / 11-13 juli


The Kick
 Share

Recommended Posts

Beste Inor-gangers,

Omdat de meerderheid van de Jeepers die de route naar Inor zouden willen rijden een sleurhut cq aanhanger achter hun Jeep hebben hangen, heb ik besloten om de route aan te passen zodat deze Jeepers alsnog mee kunnen !!!

Het huidige route-book is eventueel te gebruiken en voor de zwaardere stukken kunnen we een alternatief nemen. De route in het route-book is niet bindend, maar dient als leidraad om van A naar B te komen. Dus, we kunnen alle kanten op (als het maar richting Inor is natuurlijk). Voor alle deelnemers is een route-book beschikbaar.

In het kort nog ff de planning:

Vertrek woendag 11 juli rond 10 uur vanaf parkeerplaats Hazeldonk (Mc D).

Campings zijn niet geselecteerd, we zien wel als we stoppen willen.

Aankomst vrijdagmiddag 13 juli in Inor.

Een overzicht van de route met kaart staat op www.dutchjeeplist.nl bij Jeep Events.

Ik zal daar ook een overzicht van de deelnemers plaatsen (uiteraard ook hier op het Forum).

Dus, laat maar horen wie er zin heeft in een gezellige 3-daagse Jeep-tocht naar Inor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn op dit moment slechts 2 Jeepers die van 11 tot 13 juli de route naar Inor willen gaan rijden. Dus doe ik hier nog ff een oproep.

Het betreft een 3-daagse toeristische route door "de binnenlanden" van België, Luxemburg (route langs de Mosel) en Frankrijk.

Vertrek woensdag 11 juli rond 10 uur vanaf parkeerplaats Hazeldonk (Mc D).

Campings zijn niet geselecteerd, we zien wel als we willen stoppen.

Aankomst vrijdagmiddag 13 juli in Inor.

Een overzicht van de route met kaart staat op www.dutchjeeplist.nlbij Jeep Events.

Dus, laat maar horen als je zin hebt in een gezellige 3-daagse Jeep-tocht naar Inor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap er niks van... wordt er een klei-gave route gemaakt naar een super terrein.... zijn er maar 2 jeepers die zich opgeven???? :lol::blink:

'T is da'k zelf niet kan en ben super sjaloers op iedereen die wel gaat, maar anders is zo'n route toch geweldig om een weekend te beginnen???

Alvast veel plezier onderweg.. ook al is het maar met zun drietjus! :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

..................op iedereen die wel gaat, maar anders is zo'n route toch geweldig om een weekend te beginnen???

Alvast veel plezier onderweg.. ook al is het maar met zun drietjus! :lol:

Zou heel graag mee zijn gegaan, alleen kan ik pas op vrijdag weg en dat is op zich al moeilijk zat geweest om vrij te nemen.

Hopelijk komt hier nog eens een herhaling van en dat ik dan wel mee kan:yes:

In ieder geval een fijne reis toegewenst:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap er niks van... wordt er een klei-gave route gemaakt naar een super terrein.... zijn er maar 2 jeepers die zich opgeven???? :lol::blink:

'T is da'k zelf niet kan en ben super sjaloers op iedereen die wel gaat, maar anders is zo'n route toch geweldig om een weekend te beginnen???

Alvast veel plezier onderweg.. ook al is het maar met zun drietjus! :P

Ja sorry hoor:blush:

maar wij kunnen pas vrijdagavond richting Inor omdat ik geen minuut eerder weg kan van mijn werk.

Volgende keer beter:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De 3-daagse route naar Inor is komen te vervallen !!!

Heb net de route books van de rit in de oud papier container gemikt.

Er waren geen Jeepers die deze rit wilden/konden rijden (behalve Willem en ikke).

Maar ik was ook een beetje laat met de aanpassing zodat de caravans mee konden.

Jammer van het vele werk, maar het zij zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De 3-daagse route naar Inor is komen te vervallen !!!

Heb net de route books van de rit in de oud papier container gemikt.

Er waren geen Jeepers die deze rit wilden/konden rijden (behalve Willem en ikke).

Jammer van het vele werk, maar het zij zo.

Zonde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

toffe foto's op de site van 'The Kick' van de trip aldaar in Inor :whistle:

Nog een paar weekjes en dan is m'n CJ7 onderweg richting Nederland ... en dan wordt het tijd om ook eens wat evenementen mee te maken. Maar nog eerst effe de laatste 'upgrades' eraan/erop sleutelen voordat 'ie de boot op kan :bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...