Spring naar bijdragen

off road caravan


Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Gaaf... heb je gezien op Asten... Heb je Cj5 gegenomen, (kopen noem ik het niet) een jeep koop je tenslotte niet... die schaf je aan! Aangezien je een CJ nooit meer verkoop!:wub:

Na een half jaar hard werken is technisch 100%..

Met m'n CJ7 ben ik vorig jaar naar Monaco geweest met een tentje....

Dit jaar staat Istrie (kroatie) in de planning, maar dit keer met de CJ5 en een Caravan uit hetzelfde bouwjaar! Eriba Pan!!!

Nu volop bezig met slopen en opnieuw opbouwen... hou wel de originele hoogte aan. Maar kleur word hetzelfde als de CJ. All in Style!!!!!!

Hou volgend jaar alvast maar een plaatsje vrij op Asten!

Ps... heb je de kleurcode nog van je oude beestje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 7 months later...
hoi hoi

we zitten al tijden te tobben met verlaagde trekhaken op onze tj en cj...om een beetje onze caravan te kunnen trekken.

nu toch maar besloten om het om te draaien...

caravan gaat omhoog... wilden het al eerder doen maar mocht het niet van mijn baas :D.... maar opnieuw aangespoord door beest zijn plannen.. toch maar besloten om de slijptol er in te zetten

zo was hij

afbeelding146we8.jpg

dit weekend begonnen met oude as er onderuit en nieuwe as er onder goodyear wrangler banden en 15 inc. 7 j velgen.. nieuwe spatboarden enz.

na een paar dagen werk ziet hij er zo uit:ohmy:

eageljeep025hx1.jpg

ik weet dat er meer Jeepers zijn die hier last van hebben die zijn Jeep verhoogd hebben. maar heb je een amerikaanse trekhaak op je Jeep zitten. dan is dit een oplossing. in hoogte verstelbare trekhaak.aan de binnenkant van het schuifstuk zit een spindel. je zet er een ratelsleutel of ringsteeksleutel op. en je kunt het schuifstuk naar boven of naar beneden toe draaien. deze in verstelbare trekhaak mag hebben. max trailer 2.268kg en kogeldruk 227kg en kost bij 4wd $59,99

post-2391-12873018739437_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...