Spring naar bijdragen

Grote beurt


Recommended Posts

Heb net een cherokee gekocht uit '91. Helemaal blij mee. ziet er na alles wat ik heb gezien errug goed uit van binnen en buiten.

Hij heeft alleen volgens het aankoopboekje 2 grote beurten gemist. De 120000 en de 130000.

Die wil ik inhalen en meteen weer een APK voor het hele jaar erbij.

Ik kan natuurlijk gewoon naar een officiele Chrysler Jeep garage gaan en de hoofdprijs betalen,

maar ik hoop dat ik via deze weg een adresje krijg in de buurt van Amsterdam die net zo goed is of misschien wel beter, en natuurlijk voor minder.

bedankt alvast!!

Jeepgroentje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Jeep / Chrysler dealer is zeker niet zaligmakend. Ik heb de mijne daar gebracht toen ik deze net had gekocht. Voor een nul-stand zeg maar.

Het verhaal staat hier http://forum.jeepforum.nl/index.php?showtopic=786

Ofschoon ze wel veel hebben gedaan, hebben ze ook een aantal voor de hand liggende zaken NIET geregeld. Zo vond ik nog enkele defecte zekeringen en een defecte regelaar van de ontsteking.

Ik heb mijn Jeep nu bij een garage hier in Laren. NB: Er rijden nergens zoveel Jeeps als in Laren. Dus, de mannen aldaar hebben er veel ervaring mee.

Lang verhaal kort; als leek moet je je vertrouwen ergens (en bij iemand) neer leggen. Geen enkele garage is zaligmakend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Andijk is niet zo ver van Amsterdam dus als het je wat lijkt kun je me wel ff een belletje geven op 0614718707 voor een afspraak.

Krijgt hij in onze werkplaats ff een groot beurtje, kijken we hem ff goed na en verblijden we hem met zo'n mooi nieuw apk datumpje.

En tot slot verblijden we dan jou met een wel betaalbaar prijsje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...