Spring naar bijdragen

Pas bij de 2e keer starten


Recommended Posts

Jullie hebben gelijk; dit kan beter als nieuw topic.

GC van '98 / 4,0l / LPG G3 / 150.000 km.

Wat ik vervelend vind is dat de auto (en ik heb deze al een jaar en 35.000 km) NOOIT bij de eerste keer start; altijd pas bij de tweede keer, zomer, winter, droog, regen op gas of

op benzine; wat op zich al een :thumbsup: opmerking is want G3 start altijd eerst op benzine.

Ik heb ontsteking laten controleren. Verdeelkap, rotor, bougies, bougiekabels nieuw.

Wie heeft een idee

Vr. gr.

JYPY

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb hetzelfde gehad met onze WJ Grand.

Destijds schreef Jankra:

Vandaag contact gehad met de Chrysler / Jeep garage. Het euvel beschreven en is bekend voor de WJ. Het probleem wordt veroorzaakt door een klein O-ringetje in de "shunt" van de benzinepomp. Dit ringetje sluit niet meer goed af, waardoor de benzinedruk terugvloeit in de tank. Daardoor komt er onvoldoende benzine bij de inspuiting tijdens het starten...

De reparatie bestaat voornamelijk het demonteren van de benzinetank (en trekhaak) om het betreffende onderdeel toegankelijk te maken.

Bij ons is het inmiddels verholpen. In het kort gezegd zou het dus met de benzinepomp te maken hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik vervelend vind is dat de auto (en ik heb deze al een jaar en 35.000 km) NOOIT bij de eerste keer start; altijd pas bij de tweede keer, zomer, winter, droog, regen op gas of

op benzine; wat op zich al een :thumbsup: opmerking is want G3 start altijd eerst op benzine.

Ik heb hier ook een tijdje last van gehad, nadat er een gasinstallatie ingebouwd was.

Bij mij was het, heel eenvouding, de slang aan de benzinepomp. Deze zat na de montage van het kleine benzinetankje een beetje geknikt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...