Spring naar bijdragen

Stuurhuis Cj


Gast IRONBITCH
 Share

Recommended Posts

Gast IRONBITCH

heb je weleens last van olielekkages of speeling op het stuurhuis. dan heb ik hier de oplossing voor je. want sinds paar jaar hebben ze een stang die je op je stuurhuis en op je rechter chassisbalk plaatst. hierdoor heb je bijna geen last meer van speeling op het stuurhuis. en zelden last van lekkende keeringen.het zit ook op mijn CJ en het werkt perfect. en ik heb hem gekocht bij Nico www.jeepparts.nl en is ook leverbaar voor de Wrangler YJ & TJ

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een steering brace, want zo'n ding heeft een naam, is bedoeld om veren cq breken van je stuurhuis tegen te gaan. Zodra je zo'n ding monteerd worden dwarskrachten op het huis afgevangen, zodat de bevestiging van het stuurhuis minder belast wordt.

Tegen lekke keringen of speling helpt het absoluut NIET. Sterker: Omdat de krachten niet meer door het stuurhuis "opgevangen" worden, komen ze vol op de lagers te staan!

Maar dat wil niet zeggen dat het geen goed plan is om een brace te monteren... Je moet alleen wederom niet alle verkooppraatjes in folders e.d. geloven... :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zeker aan tebevelen zo'n steering brace kost alleen 65 dollar deze kostte niks

12022007013hc7.jpg

haal dan gelijk die blikken plaatjes eraf,en koop een stevigere steun,waar je stuurhuis mee op het chassis zit gemonteerd,130 dollar,deze kostte ook weer niks(moet je de uren niet rekenen,maar ik toch niks te doen:whistle: )

12022007016ep2.jpg

wouter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast IRONBITCH
Je moet alleen wederom niet alle verkooppraatjes in folders e.d. geloven... ;)
ik heb hier nog nooit folders van gezien. en ik had de nogal eens lekkages op het stuurhuis. en op aanraden van Nico heb ik zo'n brace erop gemonteerd. en het werkt verrekkes
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...