Spring naar bijdragen

Honigraad velgen.


Recommended Posts

Geachte liefhebbers,

Onlangs een xj bouwjaar 93 aangeschaft met honigraad velgen. Zoals je waarschijnlijk al begrijpt is alleen de vijfde velg nog mooi, wat is de beste methode of een goed adres (omgeving R'dam) om dit zelf de doen of te laten doen. In het laatste geval heeft iemand een idee van de kosten?

Domis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk dat je na een poosje weer van voren af aan kunt beginnen dus ik zou een andere velg zoeken die minder onderhouds gevoelig is.

Vroeger had BMW ook van die gaatjes en als je die goed wilt schoonmaken heb je een tandeborstel nodig.

Stralen en coaten is niet goedkoop. Je kunt ze ook laten stralen en dan zwart spuiten of laten poedercoaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geachte liefhebbers,

Onlangs een xj bouwjaar 93 aangeschaft met honigraad velgen. Zoals je waarschijnlijk al begrijpt is alleen de vijfde velg nog mooi, wat is de beste methode of een goed adres (omgeving R'dam) om dit zelf de doen of te laten doen. In het laatste geval heeft iemand een idee van de kosten?

Domis.

Ik heb er nog wel liggen (redelijk mooie) 25,-- per stuk.

(daar kun je niet voor opknappen)

Kijk ook op ozne site voor cherokee onderdelen. (www.cherokeeparts.nl)

echter :

Wegens deelname aan Trophee de Cevenol in Zuid-Frankrijk van 12-05 t/m 22-05 ben ik alleen s'avonds na 19:00 te bereiken maar kan in deze periode geen pakketen versturen !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...