Spring naar bijdragen

Fuseekogels


DUC
 Share

Recommended Posts

Bij de laatste APK-keuring kreeg ik de opmerking dat m'n fuseekogels linksvoor 'n aandachtspuntje waren. De jeep werd er niet om afgekeurd maar reparatie zou behoorlijk in de papieren lopen vanwege de uren die erin gaan zitten.

Wie heeft raad?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb ze net vervangen vandaag en het is inderdaad even werk maar mocht je iets willen weten geef maar een gil.

TIP!!! koop je Fusee bij boris! jeep dealer vroeg voor een kant 247 euries ex bij boris ??? ;):D:D

Lijst van producten:

1

Fusee kogel set

€ 79.00

SUBTOTAAL € 79.00

BETAALOPTIE Vooruit betaling 0.00

VERZENDKOSTEN € 7.50

TOTAALBEDRAG86.50

http://www.cherokeeparts.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb ze net vervangen vandaag en het is inderdaad even werk maar mocht je iets willen weten geef maar een gil.

TIP!!! koop je Fusee bij boris! jeep dealer vroeg voor een kant 247 euries ex bij boris ??? ;):D:D

Lijst van producten:

1

Fusee kogel set

€ 79.00

SUBTOTAAL € 79.00

BETAALOPTIE Vooruit betaling 0.00

VERZENDKOSTEN € 7.50

TOTAALBEDRAG86.50

http://www.cherokeeparts.nl

Blij dat het gelukt is , kon je er zo uithalen , of heb je de complete vooras moeten demonteren , om ze eruit te persen ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee is onder de auto gebeurd.

Heb wel denk ik een uurtje of 2 staan rammen om ze eruit te krijgen maar ik zag het niet zitten vandaag om de as eronderuit te halen.

Waar je alleen wel even op moet letten als je dat ook doet is dat de bovenste er naar boven uit gaat en de benedenste naar beneden het wil wel eens gebeuren dat je anders een uurtje voor niets staat te beuren met een ponds hamer ;) krijg je lamme armpies van hahaha.

Maar heb geen pers nodig gehad was wel een klus van ongeveer 4,5 uur maar hij rolt nu weer als een Jeepie :wub: fuseetjes waren zo slap als mijn joystick van mijn xbox

Alex

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb ze net vervangen vandaag en het is inderdaad even werk maar mocht je iets willen weten geef maar een gil.

TIP!!! koop je Fusee bij boris! jeep dealer vroeg voor een kant 247 euries ex bij boris ??? :lol::D:D

Lijst van producten:

1

Fusee kogel set

€ 79.00

SUBTOTAAL € 79.00

BETAALOPTIE Vooruit betaling 0.00

VERZENDKOSTEN € 7.50

TOTAALBEDRAG86.50

http://www.cherokeeparts.nl

Boris: jij levert toch alleen maar t/m '94-er modellen? Heb ik er met m'n 99-er XJ eventueel wat aan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Boris: jij levert toch alleen maar t/m '94-er modellen? Heb ik er met m'n 99-er XJ eventueel wat aan?

Tot 94 , omdat het model toen hezelfde is gebleven.

Maar qua techniek is er niets veranderd , dus remschoenen,remblokken, oliefilters,stuurkogels,bougies, remcylinders , fusee's etc.etc. heb ik allemaal nieuw op voorraad , tegen gunstige prijzen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...