Spring naar bijdragen

Kat.....


hbiesheuvel
 Share

Recommended Posts

OK, ik had dus vanmiddag afgesproken om Ad even te treffen op de Maasvlakte voor de overdracht van een stel fenderflares.

Afijn, Ad belt dat het doorgaat dus ik wacht nog even en ga om 14:15 naar buiten en start de Jeep. In plaats van het vertrouwde V-V-Vroeeemmmm hoorde ik 2 'Cloooinnnkkk' geluiden en daarna een gejank dat door merg en been ging. Auto gelijk uit natuurlijk en luisteren. Janken ging door en kwam dus echt van onder mijn motorkap vandaan...

Ik duik gelijk onder de auto en zie wat plukken haar en ook een druppel bloed. Echt, m'n hart in m'n keel natuurlijk. Hoorde verder geen geluid meer, dus vreesde het ergste. Kap open en ja hoor, een zwart wit pootje steekt tussen 2 ventilatorbladen door. Het was mijn eigen kat!! (1 van de twee).

Even slikken, want je weet niet hoe erg het is op dat moment.

Snel naar binnen en m'n vrouw alvast het nummer van de dierenambulance op gaan laten zoeken. Terug bij de auto, pootje niet meer te zien. Dat is veelbelovend, want dan zit er nog leven in. Beetje meer in de motor gedoken en verdomd, daar zit ze. TUSSEN de radiator en de ventilator in. Een heerlijk plekje natuurlijk, maar wel levensgevaarlijk en omdat de 2.5L een beetje korter is en die airscoop voor de fan dus wat groter is, is er net genoeg ruimte.

Met veel moeite krijg ik de kat er uit en om een lang verhaal kort te maken: dierenarts, 104 euro lichter, een behoorlijke hersenschudding en een rechteroog wat ook een flinke tik heeft gehad. Maar goed, het lijkt allemaal in orde te komen.

Dat was schrikken dames en heren! Uiteindelijk alsnog naar de Maasvlakte getogen zoals de bedoeling was. Druk en stoffig was het daar...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig lijkt het allemaal goed te komen , ...moet wel zeggen dat de stemming enigsinds getemperd was toen je belde op weg naar de Maasvlakte...we hebben zelf ook twee van die doerakken en je moet er niet aan denken ....( ik had het worst case scenario al in gedachten denkend aan een draaiende Fan zoals je zei in het gesprek....).

Blij je toch nog even gezien te hebben ( en je Jeep *mooi man**) en beterschap toegewenst aan de kat...

'

Gr ad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey fuck man....das ff schrikken :bye1:

Gelukkig komt het dus weer goed...maar je beestje zal maar net uit zijn holletje willen kruipen en net half door je fan heenzitten...pfff:ph34r: ;):yes:

Afijn...voortaan eerst binnen je katten tellen en dan starten...succes ermee en inderdaad beterschap voor het beestje...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...