Spring naar bijdragen

Ik Heb Hem Verkocht,....snik...snotter....


wrangler 92
 Share

Recommended Posts

Heb vandaag de rode wrangler van `92 verkocht. :lol: ....gaat me wel aan mijn hart maar om er twee te houden was wat te gek. Erik , heel veel plezier van "mijn" YJ :lol: , en ik hoop je snel in het terrein tegen te komen :lol: .

Ga ik me weer hechten aan mijn groene aanwinst , een TJ van `97 ( nee , ik ga niet mijn naam wijzigen in iets met 97...:rolleyes: ...)

Tot zover mijn dag,....slik.. ** pinkt traantje uit zijn ooghoek **

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Ad,

goed nieuws en lekker snel verkocht.

(Nu zeker een rot gevoel dat je wellicht te weinig hebt gevraagd?) :lol:

gefeliciteerd...............................Twin brother! :rolleyes:

Tja, dat blijft altijd een gok , werd nog flink afgedongen :lol: maar ik hoop dat hij goed verzorgd gaat worden want stilstand is achteruitgang....

Hoop dat we snel weer eens wat afspreken ....( ga je zaterdag nog verhogen toevallig ;) ?? )

Dag twinbrother.....( goeie, die houden we er in... !! :lol: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vergeet dat rooie ding nu maar snel Ad,je bent er een stuk op vooruit gegaan.

Thanks Ed,...misschien zien we hem binnenkort nog wel eens ( als we tenminste nog een stukkie terrein overhouden om te rijden....) of voor sleutelwerk als dat nodig blijkt , merk wel dat een 4.0 6 cyll een heel stuk krachtiger is en dat het allemaal wat minder basic is .... :rolleyes: Zal van het weekend de hardtop er eens af halen om te zien hoe zwaar het ding is.... :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...