Spring naar bijdragen

Graag Identificatie Van Deze Wrangler


Chimaera
 Share

Recommended Posts

Beste mensen,

jeep-wrangler.jpg

Enige jaren geleden fotografeerden wij deze Wrangler. Ik ben nu mijn fotoarchief aan het verfijnen en vroeg me af of u mij kunt helpen bij de identificatie van deze auto. Is het een YJ? Hij wijkt af qua "koeienvangers"... Misschien waren deze optioneel? Het liefst een zo gedetaileerd mogelijke beschrijving: wat is origineel of juist niet en kunt u een indicatie van het bouwjaar geven?

Ik zou erg geholpen zijn met uw informatie.

Met vriendelijke groet,

Job

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Enige jaren geleden fotografeerden wij deze Wrangler. Ik ben nu mijn fotoarchief aan het verfijnen en vroeg me af of u mij kunt helpen bij de identificatie van deze auto. Is het een YJ? Hij wijkt af qua "koeienvangers"... Misschien waren deze optioneel? Het liefst een zo gedetaileerd mogelijke beschrijving: wat is origineel of juist niet en kunt u een indicatie van het bouwjaar geven?

Het is ene met Family-bar (rolkooi achteraan) , dus van na 1992 (correct me if i'm wrong)

De veren zullen wellicht nog de originele zijn. (misschien zelf al beetje versleten, want ze staan volldig horizontaal)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...