Spring naar bijdragen

Waar Kan Ik Het Beste Een Tps Sensor Bestellen Qua Prijs En Verzending


Recommended Posts

Ga toch de sensor maar eens vervangen vanwege het feit dat af en toe mijn Check Engine lampje gaat branden met de code van de TPS sensor <_< ,...nu is mijn vraag waar ik deze het beste kan bestellen. Heb al eens geinformeerd bij B&S maar misschien kan ik het beter ergens anders bestellen :huh: ? Neem aan dat er meer mensen zijn die zo`n ding besteld hebben aangezien het vaker voor schijnt te komen dat hij defect raakt... :bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou toch maar eens bij de dealer vragen.. wie weet valt het mee.

Heb zelf laatst een andere sensor besteld.

Eerst gekeken in USA en daarna dealer gebeld.

Was dezelfde prijs.....en lag op voorraad.

Dus de moeite waard om even te bellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb zelf laatst een andere sensor besteld.

Eerst gekeken in USA en daarna dealer gebeld.

Was dezelfde prijs.....en lag op voorraad.

Dus de moeite waard om even te bellen.

Ik ga zeker nog even contact opnemen met een aantal leveranciers. Ik ga de auto t.z.t. verkopen en naar een TJ overstappen maar dan wil ik dit wel goed gemaakt hebben voor de volgende eigenaar...

Thanks !

Het scheelt soms per dealer, waarom weet ik niet.. daarom is bellen handig.

Ga ik zeker doen , thanks !

Half jaar geleden een sensor voor mijn Jeep gewoon bij de dealer gekocht < 115,00 Euro incl BTW!

Heb al lagere prijzen gehoord voor een YJ <_< ,...dus ....( verkoop nou die TJ toch aan me... :bye1: .).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga toch de sensor maar eens vervangen vanwege het feit dat af en toe mijn Check Engine lampje gaat branden met de code van de TPS sensor <_< ,...nu is mijn vraag waar ik deze het beste kan bestellen. Heb al eens geinformeerd bij B&S maar misschien kan ik het beter ergens anders bestellen :huh: ? Neem aan dat er meer mensen zijn die zo`n ding besteld hebben aangezien het vaker voor schijnt te komen dat hij defect raakt... :bye1:

euhh volgens mij heb je deze vraag al eens eerder gesteld :whistle::blink:

klik! :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

euhh volgens mij heb je deze vraag al eens eerder gesteld :whistle::lol:

klik! :lol:

Klopt ,....en toen bleef de storing heeeeeeeelllll lang weg <_< ( t`is een Jeep he :bye1: ) ,...en toen was hij er weer heeeeeeelllll soms...... :angry: , dus toch maar weer even gaan bekijken :blink: ( ik was alleen alle mail kwijt... :huh: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...