Spring naar bijdragen

Jeep Met Aanhanger


Gast IRONBITCH
 Share

Recommended Posts

Gast IRONBITCH

als ik een aanhanger achter mijn CJ7 hang. en zet mijn verlichting aan. dan gaat mijn complete verlichting na een poosje alles compleet knipperen en flikkeren en ook de dashbordverlichting. en als ik de verlichting dan op stadslichten zet dan is alles weer voorbij. ik heb de bekabeling naar gekeken en een extra massa kabeltje aan toegevoegd. maar het mag niet baten

wat is mijn probleem. of zijn er ook andere Jeepers die dit probleem hebben. of gehad hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Je zou inderdaad eerst aan een massa gebrek denken, maar als een extra massa niet helpt, dan denk ik dat de stroomtoevoer niet toereikend is. Wellicht dat er bedrading van een grotere diameter in moet en ik zou ook je accu even testen.

Als je naar stadslicht gaat, verbruik je minder stroom. dat verklaart waarom het dan opgelost is. Draait de startmotor wel in één keer vlot rond, zonder eerst te twijfelen?

Mijn gok:

Je accu zit aan z'n eind (één celletje kapot)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ooit zoiets gehad nadat ik een lampje had verwisseld.

De + en de - van dat lampje waren van die bolletjes onder op de fitting.

Deze bleken anders te staan (in combi met de pinnetjes aan de zijkant) dan van het lampje wat kapot was. Gevolg een knipperend dashbord etc. bij het aan zetten van de knipperlichten. :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...