Spring naar bijdragen

Aankoop Tips Wagoneer


darkwolf
 Share

Recommended Posts

Mijn zus en zwager denken er over een wagoneer te kopen en gaan zaterdag kijken....

Graag hoor ik van wat kenners de zwakke plekken.....

En wat is een gangbare prijs voor een 77er wagoneer ?

Alvast bedankt

ps. mocht er hier iemand een wagoneer te koop hebben hoor ik dat graag zodat ik ze dat kan melden..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn zus en zwager denken er over een wagoneer te kopen en gaan zaterdag kijken....

Graag hoor ik van wat kenners de zwakke plekken.....

En wat is een gangbare prijs voor een 77er wagoneer ?

Alvast bedankt

ps. mocht er hier iemand een wagoneer te koop hebben hoor ik dat graag zodat ik ze dat kan melden..

ik heb een meer dan een half jaar gezocht , en dacht ook voor een duizend of 6 7 wel een goede wagoneer te hebben . NIET dus de 1 nog slechter dan de ander, maar rond de 10 wordt het beduidend beter dus let wel goed op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn zus en zwager denken er over een wagoneer te kopen en gaan zaterdag kijken....

Graag hoor ik van wat kenners de zwakke plekken.....

En wat is een gangbare prijs voor een 77er wagoneer ?

Alvast bedankt

ps. mocht er hier iemand een wagoneer te koop hebben hoor ik dat graag zodat ik ze dat kan melden..

Hallo Ron,

Ik heb wel eens als ik niets te doen had een beetje over het net lopen kijken.

En voor een mooie ben je denk ik toch wel veel geld kwijt.

Altans wat is veel, en wat kan je zelf goedkoop doen.

Ik praat over een jaar of twee terug.

En dan zag je toch ook prijzen tussen de 9 en 12 duizend euro.

Je kan natuurlijk gaan voor minder. Maar dan moet je zelf zeer veel opknappen of veel mazzel hebben.

Groetjes Rene.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Ron,

Ik heb nog wel een goede mooie te koop eventueel.

Is uit 77 en ziet er nog heel goed uit.

Er moet nu wel wat aan gedaan worden om het echte roesten/rotten tegen te gaan maar het is en blijft een amerikaan.

Foto's staan ergens anders op het forum maar ben nu te " zat" om dat op te zoeken.

Groeten Bas, en je kent me , rotzooi verkoop ik niet!!!!

Groeten Bas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Ron,

Ik heb nog wel een goede mooie te koop eventueel.

Is uit 77 en ziet er nog heel goed uit.

Er moet nu wel wat aan gedaan worden om het echte roesten/rotten tegen te gaan maar het is en blijft een amerikaan.

Foto's staan ergens anders op het forum maar ben nu te " zat" om dat op te zoeken.

Groeten Bas, en je kent me , rotzooi verkoop ik niet!!!!

Groeten Bas

Hoi Bas,

Ik hoopte al een beetje dat er iemand van het forum wat te koop had staan voor ze...hun budget is niet echt groot want ze hebben net een huis gekocht en ik zou het rot voor ze vinden als ze een miskoop zouden doen.

Zou je me vandaag beetje op tijd wat meer info willen sturen op de mail ?

Mailadres staat op mijn site. ( kun je gelijk het gastenboek tekenen want jij bent 1 van de mensen die ik er mis !!! :whistle:

Alvast bedankt.

Ps, Nick heeft je bumper omgebouwd tot lierbumper...super mooi geworden, foto's volgen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bas,

Ik hoopte al een beetje dat er iemand van het forum wat te koop had staan voor ze...hun budget is niet echt groot want ze hebben net een huis gekocht en ik zou het rot voor ze vinden als ze een miskoop zouden doen.

Zou je me vandaag beetje op tijd wat meer info willen sturen op de mail ?

Mailadres staat op mijn site. ( kun je gelijk het gastenboek tekenen want jij bent 1 van de mensen die ik er mis !!! :whistle:

Alvast bedankt.

Ps, Nick heeft je bumper omgebouwd tot lierbumper...super mooi geworden, foto's volgen!!

Zouden ze dan wel aan een Wagoneer beginnen , het lijkt wel allemaal leuk , maar als je zo'n ding top/top in orde wil hebben zuigt hij je wel leeg (ervaring).

Nu is natuurlijk altijd wel de vraag hoe groot is de put , en wanneer is hij leeg ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...