Spring naar bijdragen

Uitlijnen


jan thai 1940
 Share

Recommended Posts

Ik wil zelf mijn voorwielen uitlijnen van een CJ-6. Hoe doe ik dat ?

Ik doe het altijd met een tentstok , die ik op en neer kan schuiven , vast kan zetten.

(ik heb er aan twee kanten dopjes met een punt opgezet)

Officieel moet hij 1 graden toespoor hebben , maar ik heb hem bij mij op 0 gezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doe het altijd met een tentstok , die ik op en neer kan schuiven , vast kan zetten.

(ik heb er aan twee kanten dopjes met een punt opgezet)

Officieel moet hij 1 graden toespoor hebben , maar ik heb hem bij mij op 0 gezet.

Hallo Boris, Dank voor de reactie maar vertel eens wat verder. Ik ben maar een beginnertje.

Het dempertje ziet er ook niet erg betrouwbaar meer uit. Vr Gr. van Jan uit een warm Thailand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Boris, Dank voor de reactie maar vertel eens wat verder. Ik ben maar een beginnertje.

Het dempertje ziet er ook niet erg betrouwbaar meer uit. Vr Gr. van Jan uit een warm Thailand.

Normaal meet je aan de achterkant van velg tot velg , en aan de voorkant van velg tot velg.

Nu heb ik een oude tent-stok gepakt , die je op lengte kunt schuiven , met zo'n draai schroefje er aan om hem vast te zetten.

(en heb aan de uiteinde een spits dopje gezet , maar kan natuurlijk ook met een pin o.i.d.)

Dus wat doe ik nu , ik pakt die stok , stel hem af op de achterkant velg-velg , vergrendel de stok , daarna de stok aan de voorkant , dan zie je het verschil (moet hij verder naar buiten , of naar binnen) , ik zet ze dan allebei gelijk en whalla.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...