zeehond Geplaatst June 8, 2004 Rapporteren Share Geplaatst June 8, 2004 Ik heb een YJ uit 1991. Nu is het bij mij zo dat het stationair toerental ongeveer 1500 toeren met uitschietters naar 1900 toeren. Tevens heb ik vaak dat als de motor uitgezet wordt de motor nog eventjes wil blijven draaien. Nu heb ik gelezen in het workshopmanual dat er niets gedaan hoeft te worden aan de ontsteking. Weten jullie raad want met de huidige benzineprijs is 1 op 4,5 mij net even iets teveel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
87wrangler Geplaatst June 8, 2004 Rapporteren Share Geplaatst June 8, 2004 uhm.....stationair regelaar is misschien wel vervuild.... Probeer deze eens met WD40 oid schoon te maken.... ( niet zelf bedacht hoor..... lijkt op DIT probleem...) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zeehond Geplaatst June 8, 2004 Auteur Rapporteren Share Geplaatst June 8, 2004 okee maar waar zit de stationair regelaar? Ik lees dat de slangen naar het kleppendeksel ook schoongemaakt moeten worden. Als ik de boeken erop nakijk dan moet er een vacuum ontstaan als het slangetje van het luchtfilter loshaal. Hoeveel vacuum moet er ontstaan, bij mij is er maar een klein beetje vacuum Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tribalman Geplaatst June 29, 2004 Rapporteren Share Geplaatst June 29, 2004 Al eens gekeken naar de PCV klep kan ook nog verstopt zitten en dan klopt er ook niks meer van je vacuum regeling dus van je voor onysyeking je choke je stationair regelaar etc etc etc etc . T Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zeehond Geplaatst June 29, 2004 Auteur Rapporteren Share Geplaatst June 29, 2004 Ik ga donderdag maar eens mijn vacuumslang schoonmaken. Woensdag uiteraard voetbal kijken. Is het uberhaut mogelijk om bij mij de ontsteking in te stellen, want het nadieselen wordt steeds erger. Dus ook het verbruik neemt toe en dat is toch een groot bezwaar met deze benzine prijzen. Heeft er iemand wel eens aan chiptuning gedaan? In duitsland een chip gezien die wat meer pk's en trekkracht opleveren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ad van Andel Geplaatst July 1, 2004 Rapporteren Share Geplaatst July 1, 2004 De regelaar voor stationair zit aan de zijkant van het gasklephuis (waar je gaskagel aan zit) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
87wrangler Geplaatst July 20, 2004 Rapporteren Share Geplaatst July 20, 2004 En Zoutwaterhond, probleem al opgelost???? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zeehond Geplaatst August 2, 2004 Auteur Rapporteren Share Geplaatst August 2, 2004 ik heb het een en ander eens bekeken onder de motorkap. Verder heb ik de boel eens schoongemaakt en doorgesmeerd maar dit leverde niets op. Ik heb maar even met B&S gebeld en daar het verhaal verteld. Er werd mij daar verteld dat het waarschijnlijk een sensor zou zijn. Ik heb een afspraak gemaakt dat ze het een en nader kunnen bekijken. Volgens mij maandag 14 augustus. Als hij terug is dan zal ik hiervan verslag doen. Bedankt in ieder geval voor alle tips Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BULL Geplaatst August 2, 2004 Rapporteren Share Geplaatst August 2, 2004 Ja zeehond, ben zeer benieuwd wel balen man. See you. BULL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zeehond Geplaatst August 16, 2004 Auteur Rapporteren Share Geplaatst August 16, 2004 Okee , vandaag de jeep naar B&S gebracht. De olie "lekkage" viel wel mee zeiden ze en nu maar wachten wat eruit komt. Hoop deze week nog iets te horen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mav Geplaatst August 16, 2004 Rapporteren Share Geplaatst August 16, 2004 Spannund!!! Hou ons op de hoogte Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zeehond Geplaatst August 16, 2004 Auteur Rapporteren Share Geplaatst August 16, 2004 doik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zeehond Geplaatst August 18, 2004 Auteur Rapporteren Share Geplaatst August 18, 2004 Er bleek een slangetje lek te zijn waardoor hij valse lucht aanzoog. Volgens mij het slangetje naar de PCV. Dit is dus vervangen en verder hebben ze de kleppendeksel eraf gehad om een nieuwe pakking te monteren voor de olielekkage. Alles bijelkaar bleek het dus ontzettend mee te vallen en hebben ze het bij B&S perfect verholpen. Heren daarvoor mijn dank Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.