Spring naar bijdragen

Tj Flares Passen Die Op Een Yj


mcjvandenbroek
 Share

Recommended Posts

Beste mede Jeepers,

Ik ben mijn jeep nog steeds aan het opbouwen.

Dus ook verhoogd en andere velgen er onder.

Mooie 10J velgen

Maar nu moet ik nog de voor flares vervangen voor bredere,

kan een set Xenon kopen maar deze zijn voor een TJ.

Mijn vraag is passen deze ook op een YJ.

en heeft iemand hier misschien een fototje van.

Ik hoop z.s.m. wat te horen

Gr.

Marc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
ja hoor ze passen. alleen een beetje snijden en passen, staat goed en meer ruimte :wacko:

zie even mn side: http://www.flickr.com/photos/billysfotos

groeten william

William,

Heb jij gebruik gemaakt van standaard TJ fender flares of heb je een bredere uitvoering gemonteerd. Zo ja, hoeveel inch fenderts zit er nu op gemonteerd??

Greetz,Ruud

Ps het is wel een erg mooie YJ geworden:worshippy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

William,

Heb jij gebruik gemaakt van standaard TJ fender flares of heb je een bredere uitvoering gemonteerd. Zo ja, hoeveel inch fenderts zit er nu op gemonteerd??

Greetz,Ruud

Ps het is wel een erg mooie YJ geworden:worshippy:

inch kan ik je niet vertellen maar het zijn de verbrede versie(dus niet de smalle) maar persoonlijk vind ik te grot"lappen" niet echt mooi.

en nog bedankt voor je compliment

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Fenderflares van Billy zijn GEEN TJ flares maar TJ style flares

Ik heb ze ook en dacht Utah en Cees v Geffen ook.

Zijn Xenon Tj style flares voor een Wrangler YJ

Ik ben er heel enthousiast over want ze zijn niet stuk te krijgen

Veren weer in model treug als je een boom raakt.

TIP als je ze monteert doe dan het plastic blokje aan de achterzijde van je scherm. Als er dan kracht op komt trekt de flares over de kop van het schroefje zonder te scheuren. Schoefje door flare en scherm blokjer er achter een aandraaien klaar. Aaan de binnenkant scherm stuk ducktape over de reflector want die verlies je snel. Ik heb op het plastic pennetje draad gesneden en er een moertje op gezet.

Ohja fotootje

45993200282ecf5bcc9vb3.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

inch kan ik je niet vertellen maar het zijn de verbrede versie(dus niet de smalle) maar persoonlijk vind ik te grot"lappen" niet echt mooi.

en nog bedankt voor je compliment

Ik ben ook geen voorstander van die grote zwart flappen aan de zijkant, vandaar dat ik de hoop had dat het de standaard fabrieks versie's zouden zijn. Maar omdat je het heb over de "verbrede versie" zijn dit de 7inch versie's (denk ik:ph34r: )

Dez, bedankt voor de montage tip. Ga maar rap opzoek naar een set TJ style flares. Vind ze namelijk ermooi staan.

Greetz, Ruud :bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Billy heeft zijn iig geen TJ style flares voor een YJ.:bye1:

Die passen namelijk zonder slijp en pas werk op de body.:P

TJ flares lopen zowel voor als achter verder door maar zijn ook een stukje hoger.:lol:

Ik denk dat Billy het gewoon heeft gedaan op de manier zoals de linkjes die hier in deze topic staan.:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Klopt ik(billy) heb de orginele verbrede TJ flairs en niet de aftermarkert flair die passen op de YJ ik vind(en dit is persoonlijk) dat de orginele mooier zijn dat de xeon flair(verschil te zien aan de rand die een xeon flair heeft) het is meer werk maar zijn van materiaal mooier plus omdat je ze moet uitsnijden meer ruimte creëert voor je banden wat weer gunstige is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...