Spring naar bijdragen

Originele Jeep Audio


Recommended Posts

Hoi,

Sinds gisteren hoor ik bij de Jeep-fanaten. Ik heb een Jeep Grand Cherokee uit '96 gekocht. De audio die er in zit is origineel maar is het enige wat ik vegeten ben te controleren of die het wel deed. Dus ik kom gisteren blij thuis en denk 'o, even kiken hoe het met de audio zit'. Echter, ik druk op de 'pwr' knop, antenne gaat omhoog, en de display zegt 'wait'...

That's it... Ik kan op alle knoppen drukken wat ik wil maar er gebeurt helemaal niets...

Heeft er iemand een hint..?

alvast bedankt

Marc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De dealer zegt dat hij de radio er uit moet halen en dat dan moet aanvragen bij de fabrikant?

Klopt.

Normaal gesproken heeft de importeur/fabrikant de codes van alle radio's die nieuw afgeleverd zijn bij een auto. En die zijn, zover ik weet, niet door particulieren op te vragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by MarcB@May 26 2004, 10:31

De dealer zegt dat hij de radio er uit moet halen en dat dan moet aanvragen bij de fabrikant?

Dit is Bullshit (sorry M) maar als je de radio er uit schroefd staat daar een hele lange code op de bovenkant van die kode moet je de laatste vijf of vier CIJFERS (dus de letters overslaan) weten en je moet weten hoeveel VOORKEUZE zenders erop zitten. Met deze gegevens kan iedere dealer in nederland je kode achterhalen met een prograamatje wat ze van DCNL hebben gekregen voor dit soort gevallen.

Succes T

eigenlijk dus appeltje,eitje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Da's fijn Dries...maarruh, erg veilig is het niet.

Toch?

Krijg een beetje hetzelfde gevoel bij mensen die pin-code in hun portemonnee doen. Maar dan niet naast het pasje natuurlijk..

wacko.gif

Moet dit hier wel staan, denk ik net. Misschien lezen autoradio-helers wel mee. smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...