Spring naar bijdragen

Ik Maak Niet Gauw Reclame.....


Mav
 Share

Recommended Posts

2 jaar geleden op zoek gegaan naar 33'ers voor de Wrangler die ik toen had. Na veel rondgezocht te hebben uiteindelijk de Bridgestone Dueler 673 uitgekozen. Het goedkoopst gevonden bij www.autobandenmarkt.nl .

Ok om eerlijk te zijn van nature wat sceptisch tegen zo'n zaak aankijken maar er stonden op de site aardig positieve recensies en ook elders op andere sites kwam ik overwegend positieve geluiden tegen. Dus de stoute schoenen aangetrokken en ze toen daar besteld.

Netjes een orderbevestiging gekregen en na een dag of 2 een mailtje met de verwachte leverdatum. Uiteindelijk natuurlijk hartstikke ongeduldig en gevraagd of ik ze niet mocht komen halen, dat was geen probleem. Dus erheen gereden en met 4 33'ers terug naar de bandenboer om ze te laten monteren.

Nu 2 jaar later (de 33'ers doen hun werk nog steeds bij Kameel :blink: ) voor de XJ op zoek naar 31'ers BFGoodrich A/T. Na weer wat rondgezocht te hebben weer de laagste prijs bij autobandenmarkt.nl gevonden. Afgelopen zaterdag besteld en kreeg netjes gisteren een mailtje met orderbevestiging en verwachte leverdatum van 15 jan.

Ok mooi snel een weekje levertijd en gratis thuisbezorgd overigens (worden geleverd vanuit Duitsland).

Nu heb ik wel eens snelle leveringen meegemaakt maar dit slaat alles. Ik kom net thuis van het werk, loop de garage in en struikel over 4 31'ers die vanmiddag geleverd zijn. Dus in 2 werkdagen (totaal 3 dagen na bestellen) vanuit Hannover thuis afgeleverd tegen een zeer mooi prijsje van 125 euro per stuk.

Wat mij betreft hulde aan dit bedrijf!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

BF Goodrich 33 x 10,50 x 15 kosten bij bandenmarkt eur 167 ps thuisbezorgd

Maar dan moet je nog naar een bandenboer om ze erop te laten leggen en evt balanceren

Bij van Essen Banden in Westervoort kosten ze hetzelfde maar wel incl monteren en balanceren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...